استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی املاک و مستغلات: 10 تاکتیک موثر

instagram real estate marketing - استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی املاک و مستغلات: 10 تاکتیک موثر

استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی املاک و مستغلات: 10 تاکتیک موثر

وقتی صحبت از بازاریابی املاک و مستغلات است، هیچ پلتفرم اجتماعی دیگری کاملاً مانند اینستاگرام نمی درخشد.

قالب بصری اینستاگرام برای نمایش عکس‌ها و فیلم‌های خاص با ویژگی‌های چشم نواز ایده آل است، و پلتفرم آن به راحتی داده‌های مبتنی بر موقعیت جغرافیایی و مبتنی بر موقعیت مکانی را در بر می‌گیرد. بنابراین، چگونه یک بازاریاب املاک و مستغلات می‌تواند از ابزارهای قدرتمند اینستاگرام به بهترین وجه استفاده کند و کدام روش توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند؟

در اینجا 10 تاکتیک موثر از تبلیغات MDG آورده شده است که به بازاریابان املاک و مستغلات کمک می کند تا در اینستاگرام خوش بدرخشند:

 

1. پیشرفت‌ها و املاک جدید را به نمایش بگذارید


هنگام تهیه پست‌های املاک و مستغلات اینستاگرام، نشان دادن آخرین لیست‌ها و کیس‌ها اغلب چیزی‌ست که به ذهن شما خطور می کند. این خبر خوب است، زیرا این پلتفرم برای معرفی جدیدترین املاک در محلات مختلف بسیار ایده‌آل است.

سرمایه گذاری روی تصاویر با کیفیت بالا برای اینستاگرام همیشه جواب می‌دهد. به جای ارسال یک تصویر کپی شده از گوگل و پیج های دیگر، از تصاویر دست اول و خلاقانه استفاده کنید. به یاد داشته باشید که لازم نیست فقط یک تصویر باشد – این پلتفرم امکان نمایش اسلایدها، داستان ها، تبلیغات و فیلم ها را فراهم می‌کند.

 

2. توجه به تحولات آینده


حتی اگر یک ملک هنوز در بازار موجود نیست، به این معنی نیست که نمی‌توان آن‌را در رسانه‌های اجتماعی به نمایش گذاشت. اینستاگرام به بنگاه‌های املاک و مستغلات فرصتی عالی برای ارائه “نگاهی دزدکی” به املاک بعدی ارائه می‌دهد. می‌توانید تصاویری از پروژه‌های در حال اجرا را به نمایش بگذارید.

 

3. از لیست های مشتاق الهام بگیرید


مردم املاک و مستغلات را همیشه دنبال می کنند حتی اگر به طور جدی دنبال خرید خانه‌ای نباشند. آن‌ها از دیدن تصاویر خانه لوکس و دکوریت شده لذت می‌برند.

با استفاده از خواص شگفت انگیز اینستاگرام برای نشان دادن تصاویر، از این کنجکاوی استفاده کنید. این یک راه عالی برای رشد مخاطبان شما و افزایش تعامل است. برای ترویج این خانه‌های رویایی از قالب‌های مختلفی مثل داستان، فیلم و نمایش اسلاید آزمایش کنید.

 

4. مخاطبان را در مورد موفقیت خود در حلقه نگه دارید


افراد غالباً شرکت‌ها و افراد مورد نظر خود را موفق انتخاب می‌کنند، بنابراین نترسید که اندکی در اینستاگرام خود را نشان دهید. برخی از بهترین دستاوردهای خود را برجسته کنید، که به مخاطبان نشان می‌دهد چگونه می‌توانید انتخابی بهتر از رقابت باشید تا به آن‌ها در جستجوی املاک و مستغلات کمک کنید.

 

5. محتوای زمان‌دار و قیمت گذاری ویژه


محتوای زمان‌دار برای اینستاگرام ایده آل است، جایی که محتواها به سرعت تغییر می‌کنند. چند مورد در مورد معاملات و قیمت فعلی آن‌ها اضافه کنید و به یاد داشته باشید که لحن را سرگرم کننده و سبک نگه دارید. استفاده از شوخ طبعی در پست‌های شما یک روش عالی برای متناسب کردن فضای جدی اینستاگرام است.

 

6. تیم خود را معرفی کنید


اینستاگرام فقط برای نمایش خصوصیات ارزشمند نیست. بلکه می‌تواند برای برجسته کردن خود یا تیم شما نیز استفاده شود. لازم نیست که فقط در مورد مهارت‌های املاک و مستغلات خود صحبت کنید. در عوض، در مورد هر کار غیرانتفاعی که شرکت شما انجام می‌دهد یا حتی تمرین‌های سرگرم کننده تیم‌سازی در دفتر ایجاد کنید. این پست‌های شخصی به مخاطبان این امکان را می‌دهد تا درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 

7. رهبری فکر و بینش را پیشنهاد کنید


خرید یا فروش خانه می‌تواند به خصوص برای کسانی که قبلاً این روند را طی نکرده‌اند، نگران کننده باشد. خوشبختانه، متخصصان بازاریابی در املاک و مستغلات می‌توانند با نشان دادن رهبری فکری و ارائه بینش، به مشتریان بالقوه در درک این فرآیند کمک کنند.

برای ایجاد علاقه و نگه داشتن مخاطبان خود، مرتباً به این موضوع اشاره کنید که می توانید مشاور خوب و قابل اعتمادی برای آنان باشید.

 

8. امکانات و ویژگی‌های جالب را نشان دهید


از طریق استفاده از عکس‌ها، فیلم‌ها و داستان‌ها، می توانید آنچه را که خاصیت خاصی از یک خانه را ایجاد می‌کند، مورد توجه قرار دهید. این می‌تواند یک معماری منحصر به فرد، یک ویژگی غیر معمول یا یک فضای با اندیشه طراحی شده در داخل خانه باشد.

 

9. نشان دهید که چرا یک محله عالی است


شکارچیان خانه به دنبال خواص عالی هستند، اما آن‌ها همچنین در جستجوی خانه‌های مناسب در محله های مناسب هستند. پست‌های اینستاگرام می‌تواند به شما در برجسته کردن ویژگی‌های مطلوب یک جامعه خاص، از جمله بازارهای کشاورزی آخر هفته، پارک‌های مجاور یا مدارس عالی محلی کمک کند.

 

10. مصرف کنندگان را تشویق به اقدام کنید


حتی اگر پست‌های پرفروش اینستاگرام بی معنی باشند اگر مخاطبی را القاء نکنند کاری را انجام دهند که باعث پیشرفت تجارت شما شود. با این وجود، گاهی اوقات، مخاطبان برای اقدام لازم باید تشویق شوند و بنگاه‌های املاک و مستغلات می‌توانند این کار را با ارسال محتوای الهام‌بخش انجام دهند که سریعا اقدام کند.

مهم نیست که خریدار املاک و مستغلات در کجای سفر خود قرار دارند، بازاریابان املاک و مستغلات می توانند از اینستاگرام برای راهنمایی خریداران در هنگام بررسی گزینه های خود استفاده کنند. در اصل، شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای اینستاگرام تا حد امکان‌، علاقه مخاطبان را به خود جلب کنید و مستقیماً با مصرف کنندگان به روشی خلاقانه و دلچسب درگیر شوید.

بازاریابان املاک و مستغلات باید تمام این ابزارها را در نظر بگیرند زیرا استراتژی ایجاد می کنند که به خریداران می‌خواهد خانه رؤیاهای خود را ترغیب کنند.

 

منبع:

Using Instagram for Real Estate Marketing: 10 Effective Tactics

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *