بودجه محدود و تنوع تبلیغات

Tablighat 1024x1024 - بودجه محدود و تنوع تبلیغات

بودجه محدود و تنوع تبلیغات

یکی از مشکلاتی که اغلب کسب و کارها در شروع فعالیت خود با آن مواجه می‌شوند هزینه بالای تبلیغات است. از وبسایت گرفته تا اپلیکیشن و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و ساخت تیزر و . . . همه و همه راه‌های متفاوتی هستند که هرکدام بودجه متفاوت خود را طلب می‌کنند.

اولین و سریعترین راهکاری که به ذهن کسب و کارهای کوچک می‌افتد، پخش کردن این هزینه بر تمام این شیوه‌های تبلیغاتی با هزینه اندک و کیفیت پایین است.

بخشی برای وبسایت، بخشی برای برندینگ، بخشی برای هزینه‌های چاپی، بخشی هم برای تبلیغات فضای مجازی و . . .

اما آیا واقعا یک کسب و کار با بودجه‌بندی محدود نیاز به استفاده گسترده از تمامی شیوه‌های تبلیغاتی را دارد؟

آیا واقعا استفاده از ده راه تبلیغاتی با هزینه کم و کیفیت پایین بهتر از استفاده از یک راه تبلیغاتی با هزینه مناسب و کیفیت قابل توجه است؟ پاسخ مطمئنن خیر است.

در اولین قدم باید دانست که امروزه و فضای مجازی بسیاری از ابزارهای تبلیغاتی مانند اینستاگرام و لینکدین و فیس‌بوک تا حد بسیاری به رایگان قابل دسترس است تا بتوانید کسب و کار خود را معرفی کنید.

اما قرار دادن چندین و چند کار ضعیف جلوی دید مخاطب تاثیرات مخرب بیشتری دارد. شاید اگر تنها به ساخت وبسایتی قدرتمند با گرافیک قوی مبادله ورزید، و یا تیزری بسیار قوی بسازید، و یا حتی پوستری قوی طراحی کنید، تاثیر ماندگارتری در ذهن مخاطب داشته باشد.

در نهایت ذهن مخاطب تنها چیزهایی را بخاطر می‌آورد که متمایز بوده و نکته‌ای قابل تامل در بر داشته باشد.

پس‌اگر بودجه شما نیز محدود است، بجای صرف این بودجه محدود در صدها راه تبلیغاتی بی‌کیفیت، با خلق اثری خاص و درجه یک، از بودجه خود هوشمندانه استفاده کنید.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *