تصویر همه چیز است: ایجاد اولین تصور خوب در شبکه‌های اجتماعی

FBUpdate HeartStrings OtherPeople - تصویر همه چیز است: ایجاد اولین تصور خوب در شبکه‌های اجتماعی

تصویر همه چیز است

تصویر همه چیز است: ایجاد اولین تصور خوب در شبکه‌های اجتماعی

بر هیچ کس پنهان نیست که شبکه‌های اجتماعی برای تجارت مدرن ضروری هستند. شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهند تا به مصرف کنندگان فعلی و جدید برسید، پیام خود را گسترش داده و نام تجاری خود را بسازید. هنوز ایجاد حساب کاربری در رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما می تواند تهدیدآمیز باشد.

خبر خوب این است که مهم نیست که بستر اجتماعی دلخواه شما – چه Facebook ، Twitter ، Instagram ، LinkedIn ، Pinterest یا Snapchat – اصول اصلی طراحی می تواند نمایه تجارت شما را از متوسط به چشم نواز برساند.

انسان ها طبیعتاً بصری هستند. یک سوم مغز ما به پردازش تصاویر اختصاص دارد. بنابراین ، هنگامی که از شبکه خبری مورد علاقه خود در شبکه خبری خود لذت می برید ، تصویری جالب به نظر می رسد که توجه شما را به تنهایی تغییر دهد.

دستورالعمل واضح این است که استفاده از تصاویر به خوبی طراحی شده و قانع کننده در انتشار رسانه های اجتماعی باعث افزایش خواندن مخاطبان شما شده و به درگیر شدن مخاطبان شما کمک می کند.

قبل از اینکه بتوانید پیروان خود را با محتوای زیبایی طراحی کنید، باید حضور در رسانه های اجتماعی خود را راه اندازی کنید.

یک بستر اجتماعی را انتخاب کنید

هر شبکه اجتماعی – چه فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، لینکدین ، ​​پینترست یا اسنپ چت – جمعیتی متمایز از کاربران دارد.

بدانید که کدام شبکه ها به شما در رسیدن به مخاطبان مورد نظر خود کمک می کنند ، و سپس تلاش خود را به سمت سکویی بکشید که بهترین نتیجه را برای شما کسب می کند.

 

یک صفحه کسب و کار تنظیم کنید

بسته به بستر رسانه اجتماعی که شما انتخاب می کنید ، صفحه یا پروفایل خود را برای تجارت خود تنظیم می کنید. از آنجا که اکثر بزرگسالان ایالات متحده از فیس بوک استفاده می کنند، ما دستورالعمل های ما را در این سایت رسانه های اجتماعی متمرکز خواهیم کرد، اما به یاد داشته باشید که این اصول در همه شبکه های اجتماعی اعمال می شود.

با تنظیم صفحه فیس بوک، از شما خواسته می شود اطلاعات مربوط به شغل خود را – مکان، اطلاعات تماس و توضیحی از آنچه انجام می دهید، پر کنید. سپس قسمت جالب – انتخاب نمایه و عکس روی جلد خود می آید.

نمایه و عکس جلد شما اولین عناصر بصری هستند که بازدید کنندگان در صفحه شما مشاهده می کنند.

یک عمل خوب این است که تصویر نمایه شما به عنوان نشان شرکت شما باشد. این امر به بازدید کنندگان صفحه شما اجازه می دهد تا بلافاصله ارتباط آرم خود را با مارک خود شروع کنند.

عکس جلد شما فرصتی برای خلاقیت تر از استفاده از قفل افقی آرم شماست.

با استفاده از برخی مهارت های اساسی فتوشاپ می توانید متن یا اشکال دیگر را بپوشانید یا با جلوه های عکس مانند سایه زدن و تغییر پالت های رنگی آزمایش کنید.

 

best phone camera to click Instagram photos 2 818x1024 - تصویر همه چیز است: ایجاد اولین تصور خوب در شبکه‌های اجتماعی

یک تقویم سرمقاله درست کنید

تقویم سرمقاله راهی عالی برای نگه داشتن بازی های رسانه های اجتماعی خود و کمک به شما در دستیابی به اهداف است.

برای شروع ، ماهانه یا سه ماهه خود را برای انتشار مطالب جدید انجام دهید. این اهداف می تواند شامل تعداد دفعات تمایل به ارسال ، چه پیامهایی باشد که می خواهید توزیع شود و تعداد افراد مورد نظر برای رسیدن به آنها.

در مرحله بعدی ، برای مطالب برنامه ریزی دقیق تهیه کنید که به شما در رسیدن به این اهداف کمک می کند.

اگر هدف شما این است که در هفته اول دو بار درمورد محصولات شرکت بنویسید ، تقویم مربوط به هر محصول را در مورد کدام شرکت و در هر پست چه اطلاعاتی را تقسیم کنید.

در پایان ماه ، می توانید به تقویم خود نگاهی بیندازید و ببینید کجا موفق شدید. آیا برنامه ارسال خود را دنبال کرده اید؟

کدام پست ها بهترین عملکرد را داشتند؟ چه چیزی خوب کار می کند ، و چه چیزی نیست؟ سپس از این بینش ها برای تهیه برنامه های جدید تقویم استفاده کنید.

این می تواند برای رسیدن به اهداف شما زمان ببرد. هنگامی که شروع به دیدن نتایج می کنید ، حتی از کوچکترین موفقیت ها مکث کنید.

 

 

تصاویر خود را سفارشی کنید

همانطور که برای پست های رسانه های اجتماعی خود برنامه ریزی می کنید ، از طریق اخبار رسانه های اجتماعی خود کم رنگ شوید و متوجه شوید که کدام تصاویر توجه شما را جلب می کنند یا مهمتر از همه ، اینکه کدام عکس ها شما را برای کلیک کردن مجبور می کند.

احتمال وجود دارد ، آن ها عکس های سهام سنتی نخواهد بود. در عوض ، آن ها تصاویری با یک فکر جذاب یا فراخوان عمل خواهند بود.

سعی کنید یک تصویر جالب را با یک نقل قول عالی از مقاله خود ، یک سؤال قانع کننده که مقاله شما به آن پاسخ می دهد یا یک آماری یا نمودار جالب ترکیب کنید. استفاده از اصول اولیه طراحی می تواند به شما در ترکیب متن به روشی بصری کمک کند.

ارائه این استراتژی ترکیبی صرفاً استفاده از متن یا یک عکس رایگان به زمان بیشتری نیاز دارد ، اما توانایی آن را در جذب خوانندگان شما جبران خواهد کرد.

 

 

ابزار و منابع اهرمی

طراحی تصاویر قانع کننده برای کمپین رسانه های اجتماعی با ابزارهای مناسب بسیار ساده تر است ، و هنگام طراحی ، نرم افزار Creative Cloud Adobe استاندارد را تنظیم می کند.

Adobe Illustrator CC و Photoshop CC ابزاری فوق العاده قدرتمند و قوی هستند ، در عین حال بسیار در دسترس هم هستند – برای شروع کار نیازی به استاد ندارید.

آموزش گام به گام و منابع یادگیری از Adobe پشتیبانی ، و همچنین محصولاتی مانند Adobe Spark (یک برنامه طراحی گرافیکی رایگان) ، راحت کردن این نرم افزار را آسان کرده و در راه خود برای تولید هر طرحی که می توانید آرزو کنید پست رسانه های اجتماعی شما

 

طراحی کنید – پست های خود را مشخص کنید

براساس شاخص وب جهانی ، یک فرد متوسط ​​دارای پنج حساب رسانه اجتماعی است. با استفاده از رسانه های اجتماعی ، شما حداکثر چند ثانیه فرصت دارید تا بینندگان را قبل از گذشته تغییر دهید.

هدف شما ایستادگی و انجام کارهایی متفاوت از رقابت است. در اینجا چند روش برای تشخیص پست های شما با طراحی عالی ارائه شده است.

رنگ یک پالت رنگی منحصر به فرد و جالب برای طرح های خود پیدا کنید.

بیش از حد از آن با رنگ های بیش از حد غافل نشوید ، اما به اطراف نگاه کنید. از تأثیرگذاری در جفت شدن رنگ های بزرگ که در کارهای دیگر طراحان یا تصویرگران مشاهده می کنید ، نترسید.

یکی دیگر از ابزارهای عالی Color.adobe.com است که در آن می توانید ترکیبات رنگ را به عمق کاوش درآورید و جفت هایی را پیدا کنید که مکمل یکدیگر باشند.

انیمیشن افزودن حرکت به طراحی شما می تواند ابزاری بسیار مؤثر در توجه توجه باشد. GIF ها به سرعت در سایت های شبکه های اجتماعی استاندارد می شوند و ایجاد آنها ساده تر از آنچه فکر می کنید هستند.

اما همه چیزهای عالی را می توانید بیش از حد مورد استفاده قرار دهید ، بنابراین با خیال راحت جلوه های انیمیشن را با محدودیت اعمال کنید تا اطمینان حاصل نکنید که بینندگان خود را آزار نمی دهید و ناامید می شوید.

انیمیشن های سبک سینمایی یا حرکات ظریف دیگر برای جلب چشم بدون تحریک زیاد عالی هستند.

سادگی در یک خبر خبری شلوغ ، کمی استراحت بصری برای چشم – به واسطه یک ترکیب آرام و کم طراحی طراحی – گاهی می تواند بهترین راه برای جذب بیننده باشد.

 

پیام خود را با نام تجاری کنید

بیشتر افراد امیدوار هستند که پیام خود را با ویرایش و انتشار مجدد فراتر از انتشار اولیه خود ، “ویروسی کنند”. در این موارد شدید ویروسی ، گاهی اوقات منبع اصلی می تواند مبهم شود.

راه حل عدم کنترل محتوای مارک دار شما این است که مطمئن شوید که در تصویر طراحی شده خود ، آرم و نام تجاری مناسب دیگری را درج می کنید. این تضمین می کند که اعتبار در جایی که اعتبار به وضوح بیان شده باشد ، تأمین می شود.

هشتگ روش عالی دیگری برای اتصال برند شما به محتوای شماست. آنها همچنین می توانند ابزاری سرگرم کننده برای درگیر کردن مخاطبان شما ، ترویج محصولات و ایده های خاص یا ایجاد یک اجتماع پیرامون یک مسابقه یا یک رویداد باشند.

لذت بردن از “هشتگ” آسان است ، بنابراین با ایجاد یک هشتگ برنده برای نام تجاری خود شروع کنید.

 

هدف خود را به خاطر بسپارید ، اما به مخاطبان خود احترام بگذارید

با تحریک یا آزار مخاطب خود به مارک شما آسیب نرسانید.

به خوانندگان خود احترام بگذارید که در پیام رسانی خود و آنچه که ارائه می دهید مفید باشند، اما هرگز سعی نکنید آنها را دستکاری یا فریب دهید.

به عنوان مثال، نگه داشتن یک قطعه مهم از داستان در عناوین خود برای به دست آوردن یک کلیک (“شما باور نمی کنید که مگاستار به تازگی دستگیر شده است”) احتمالاً بیشتر از این که جذاب باشد ناامید شده و محتوای شما را در گروهی قرار می دهد که ممکن نیست با نام تجاری خود سازگار باشید.

 

Screen Shot 2018 03 02 at 10.33.13 AM 620x717 - تصویر همه چیز است: ایجاد اولین تصور خوب در شبکه‌های اجتماعی

در مورد روندها به روز باشید

شبکه هایی که برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود از جمله فیس بوک و توییتر به آنها متکی هستیم، به طور مداوم در حال به روزرسانی، بهبود و پالایش هستند.

ویژگی ها و قابلیت های جدید به طور مرتب و مکرر معرفی می شوند. فرصتی را برای اولین بار در استفاده از یک ویژگی جدید جالب که مخاطبان شما را به هیجان می آورد از دست ندهید.

انجام این کار نه تنها راهی برای ایستادگی از بقیه به شما می دهد ، بلکه درک برند شما را به عنوان یک روند روند افزایشی و از نظر فن آوری نیز تقویت می کند. به عنوان مثال ، در اواخر سال 2015 ، فیس بوک ویژگی ای برای نمایش فیلم های واقعیت مجازی 360 اضافه کرد.

سازندگان اولیه این فناوری توجه زیادی را به خود جلب کردند – نه ، به درستی و به درستی.

ایجاد یک صفحه رسانه های اجتماعی برای مشاغل خود از زمین به بعد می تواند به نظر برسد نگران کننده باشد – و این یک تعهد است – اما با وجود برخی از ابزارهای اساسی مانند برنامه های موجود از طریق Adobe Creative Cloud ، می توانید به طور مداوم محتوای زیبا ، بصری و اشتراکی را ایجاد کنید.

 

منبع:

https://theblog.adobe.com/image-everything-making-good-first-impression-social-media/

 

برای مطالعه بیشتر:

چگونه از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار محلی خود استفاده کنید

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *