شبکه‌های اجتماعی 101: چگونه در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید!

How to Manage Your Social Media Profiles2 1024x358 - شبکه‌های اجتماعی 101: چگونه در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید!

لایک و اسنپ و توییت … ! مدیریت شبکه‌های اجتماعی در بعضی مواقع ممکن است بسیار سنگین و پرکار به نظر برسد. چگونه می‌توانید مطمین باشید برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود قدم‌های درستی برداشته‌اید؟

 

آیا کسب و کار شما مناسب شبکه‌های اجتماعی هست؟

 

20 social media icons - شبکه‌های اجتماعی 101: چگونه در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید!

همه شبکه‌های اجتماعی مناسب هر کسب و کاری نیستند. مهم نیست که شغل شما چیست، مهمترین شبکه‌های اجتماعی پیشنهادی ما عبارتند از:

 

فیس بوک

با نزدیک به دو میلیارد کاربر ، فیس بوک بزرگترین پایگاه کاربر رسانه های اجتماعی و قابلیت های باورنکردنی برای هدفگذاری دارد. همچنین می تواند یک لمس شخصی به تجارت شما بیفزاید ، پایه فن شما را ارتقا دهد و به تقویت SEO برای وب سایت شما کمک کند.


لینکدین

لینکدین بزرگترین شبکه حرفه ای آنلاین است. برای برقراری اتصالات جدید ، ایجاد سرب و ساخت مارک شما فوق العاده است. این پلت فرم تقریباً برای همه مشاغل ایده آل است ، اما یک تعویض بازی برای شرکت های B2B است.


توییتر

توییتر برای ارتباط زنده ، آگاهی از برند و تبلیغ وبلاگ ایده آل است. همچنین یک روش بسیار مهم برای مشاغل کوچک برای بازاریابی محصولات است.


یوتیوب

یوتیوب دومین بازدید کننده تنها در یک ماه است. از آنجا که YouTube بخشی از Google است ، حضور در این سایت همچنین می تواند ارزش SEO را به وب سایت مشاغل شما اضافه کند. اشکال در استفاده از YouTube.

 

آیا کسب و کار شما بزرگی مورد نیاز برای شناخته شدن در شبکه‌های اجتماعی را دارد؟


جریان فعلی در شبکه‌های اجتماعی خواستار فعالیت منظم است.

تعداد پست‌ها

هر شبکه‌ اجتماعی به یک سطح متفاوت از فعالیت ارسال نیاز دارد. در اینجا دستورالعمل‌های شما برای فعال نگه داشتن صفحات اجتماعی و حفظ آگاهی کاربران از شغل خود آورده شده است:

  • فیس بوک: 1 تا 2 بار در روز
  • لینکدین:   1 بار در روز
  • توییتر: 3 تا 5 بار در روز
  • یوتیوب: 1 تا 4 بار در ماه
  • گوگل پلاس: 2 تا 3 بار در روز
  • پینترست: 5 بار در روز
  • اینستاگرام: 1 تا 2 بار در روز

 

 

socialmedia icons - شبکه‌های اجتماعی 101: چگونه در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید!

خلاقیت:

به هر کانال اجتماعی که نیاز دارید کپی تبلیغاتی و خلاقانه دارید. این شامل متن واقعی ، و همچنین فیلم ها و تصاویر است. مطالعات بی شماری از این تالارها حاصل شده است که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. این موضوع را در هنگام برنامه ریزی و برنامه ریزی برای پروفایل های شبکه‌های اجتماعی خود به خاطر بسپارید.

تجارت شما چگونه در شبکه‌های اجتماعی با کاربران درگیر خواهد شد؟

مشتریان بطور معمول از شبکه‌های اجتماعی برای دستیابی به مشاغل استفاده می کنند. رسانه های اجتماعی راهی آسان برای دریافت شکایات آن‌ها است. خوشبختانه، شبکه‌های اجتماعی نیز راهی آسان برای برقراری ارتباط با تجارت شما است. هیچ چیز غیرقانونی تر از نمایه تجاری با بازخورد مشتری به نظر نمی‌رسد. از هشدارها و نظرات مثبت (موارد مثبت و منفی) استفاده کنید و شخصی را در تیم خود تعیین کنید تا به سوالات و بازخورد شما پاسخ دهد.
monitoring cta img - شبکه‌های اجتماعی 101: چگونه در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید!

آیا تجارت شما از ابزارهای مناسبی برای پیگیری برخوردار است؟

مطمئناً شما هیچ لوله کشی برای تعمیر شیر آب نشتی بدون ابزار خود ندارید. رسانه اجتماعی فرقی ندارد. ما مطمئن نیستیم که کدام کار کثیف تر است، اما این راه است، کسی مجبور است این کار را انجام دهد. داشتن ابزار مناسب برای کمک به شما در ردیابی ، نظارت و کنترل ، ایمن ترین و پاک ترین راه موفقیت است. Hootsuite ، Buffer و Sprout.

شگفت آور است که تکامل و تأثیر آن بر زندگی و مشاغل ما را می توان دید. میزان کار می‌تواند بسیار زیاد باشد و بعضی اوقات به تقویت نیاز دارد. خوشبختانه، پشتیبانی زیادی از مبارزات انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد و اغلب کشورها باید به این متخصصان متوسل شوند. لوکس اشتیاق به مشاغل کوچک دارد و خدمات تخصصی در مدیریت شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد. ما می‌توانیم به شما در رشد پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی خود و ایجاد دیجیتال لفظی برای شغل خود کمک کنیم.

منبع:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *