مدیریت شبکه‌های اجتماعی چیست؟

34537775 xl 1 1024x655 - مدیریت شبکه‌های اجتماعی چیست؟

مدیریت شبکه‌های اجتماعی فرآیند ایجاد، برنامه ریزی، تحلیل، و تعامل با محتویات ارسال شده در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر است. یک مدیر رسانه های اجتماعی ممکن است توسط یک شرکت تجاری، فردی یا کسب و کار کوچک برای دستیابی به مشتریان جدید به صورت آنلاین یا برای بهبود و حفظ شهرت خود به کار گرفته شود.

مدیران رسانه های اجتماعی، در پاسخ دادن به نظرات مشتریان به استراتژی در حال توسعه در مورد چگونگی دستیابی به اهداف بلند مدت بازاریابی، با انتشار محتوای اصلی، کارشناس هستند. با این حال، ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی نیز به شما امکان کنترل استراتژی خود را می دهند.

شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در چشم انداز کسب و کار ایفا می کنند. با ۳٫۲ میلیارد نفر کاربر در سراسر جهان با و ۱۱ کاربر جدید در هر ثانیه، می توان گفت که ابزار و خدمات مدیریت شبکه‌های اجتماعی می تواند به شما در دستیابی به این مخاطبین بزرگ کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی خود را به طور قابل توجهی سریعتر و کاراتر اجرا کنید.

در این راهنمای جامع، ما توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید از مدیریت شبکه‌های بهره مند شوید و چشم انداز رسانه ها را به سبک خود ببندید.

 

best free social management tools 2018 - مدیریت شبکه‌های اجتماعی چیست؟

شروع مدیریت شبکه‌های اجتماعی

ارتباط با مخاطبان شما از طریق شبکه‌های اجتماعی مهم تر از همیشه است. مشتریان با شرکت‌ها و برندها از طریق توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، LinkedIn و  . . .بیشتر ارتباط برقرار می کنند و انتظار پاسخ سریع و خروجی‌های حرفه ای را دارند.

این جایی است که مدیریت شبکه‌های اجتماعی در آن قرار دارد.

 

ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی

مدیریت شبکه‌های اجتماعی چیست؟
اگر شما فقط انگشت خود را در آب بازاریابی رسانه های اجتماعی غوطه ور کرده‌اید، ابزارهای خودتان یک راه عالی برای شروع هستند. این سیستم عامل‌ها می توانند به شما در مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی خود با رابط‌های ساده و جامع برای تازه‌ترین مدیر شبکه‌های اجتماعی کمک کنند.

به علاوه، ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی اغلب بسیار مقرون به صرفه هستند، و بسیاری نسخه‌های رایگان برای آزمایش قبل از خرید ارائه می ‌هند. با این حال، اگر می‌خواهید واقعا در شبکه‌های اجتماعی تغییر ایجاد کنید، به قایق بزرگتری نیاز دارید.

 

خدمات مدیریت شبکه‌های اجتماعی

در حالی که ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی می تواند به شرکت شما کمک کند که مقدار محتوای خود را افزایش دهید، بهبود کیفیت مطالب شما نیز مهم است، زمانی که درگیر مخاطبان مورد نظر شما باشد.

خوشبختانه، خدمات مدیریت شبکه‌های اجتماعی با دانش و منابع معتبر در خدمت شبکه‌های اجتماعی شماست. از طریق تبلیغات هدفمند، تبلیغات حمایت شده و طیف گسترده‌ای از تاکتیک‌های شبکه‌های اجتماعی که بسیار فراتر از دانش رایج هستند، این سرویس‌ها می‌توانند بازی شبکه‌های اجتماعی خود را به سطح بعدی برساند.

 

عناصر کلیدی مدیریت رسانه های اجتماعی

چه شما موسسات خدمات بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را استخدام می کنید یا از طیف وسیعی از ابزارها استفاده می کنید،  در هر صورت قادر خواهید بود که استراتژی خود را از پیشرفت دهید. بدون اینکه بیش از حد هزینه صرف کنید. شما قادر خواهید بود:

  • مدیریت حساب‌های متعدد در شبکه‌های اجتماعی مختلف
  • تجزیه و تحلیل مشارکت اجتماعی
  • پیشنهادهای برنامه
  • دریافت گزارشات جامع از تجزیه و تحلیل
  • نظارت بر نظرات و پاسخدهی موثر
  • با اعضای تیم در محتوا همکاری کنید

همانطور که با هر نرم افزاری یا سرویس اضافی که شرکت شما از آن استفاده می کند، هدف نهایی مدیریت شبکه‌های اجتماعیصرفه جویی در وقت و بهبود سود است. پس چگونه موسسات مدیریت شبکه‌های اجتماعی مزایای ویژه‌ای را برای شرکت شما ایجاد می کند؟ در ادامه می‌خوانیم!

 

چگونه رسانه های اجتماعی از کسب و کار شما بهره مند شوند؟

ابزار و خدمات مدیریت شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد بازاریابی ساده‌تر طراحی شده است که در نهایت سود را افزایش می دهد.ابزار و خدمات مدیریت شبکه‌های اجتماعی تلاش‌های بازاریابی شما را تقویت می کند و شرکت شما را در مقابل مخاطبان هدف قرار می‌دهد.

مدیریت رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند:

  • صرفه جویی در وقت – با برنامه ریزی پست ها از پیش، به جای بارگذاری بی‌برنامه و زمان‌بر آن‌ها در طول روز.
  • افزایش قدرت – با ارسال چند پست در روز در طیف گسترده ای از شبکه‌های اجتماعی.
  • مخاطبین خود را درک کنید – با ارائه تجزیه و تحلیل عمیق که توضیح می‌دهد چه کسی شما را دنبال می کند، از کجا می آیند، و آنچه که از کسب و کار شما می خواهند.
  • بهبود پشتیبانی از مشتری – با ایجاد یک مسیر ساده برای مشتریان برای بررسی در مورد شرکت خود از طریق شبکه‌های اجتماعی.
  • کنترل نام شهرت خود را بر عهده بگیرید – با اجازه دادن به نظارت نظرات و بازخورد دقیق‌تر و پاسخ دادن به مشتریان در اسرع وقت.
  • پیشرفت نوآوری – با تشویق همکاری خلاقانه در سراسر شبکه‌های اجتماعی جدید، برای هر کمپین شبکه‌های اجتماعی.

واضح است که مدیریت شبکه‌های اجتماعی مزایا دارد. اما درک این که چگونه کار می کند، تنها اولین گام در تصمیم گیری در مورد این است که آیا شما باید یکی از این ابزارها یا خدمات را برای کسب و کار خود خریداری کنید یا نه. بنابراین، گام بعدی چیست؟ هزینه.

 

socialmediamanagement 1024x384 - مدیریت شبکه‌های اجتماعی چیست؟

هزینه مدیریت رسانه های اجتماعی چقدر است؟

ابزار و خدمات مدیریت شبکه‌های اجتماعی در هزینه‌ها متفاوت هستند، به همین دلیل است که قبل از تصمیم گیری، یک تحقیق جامع کنید. 

هزینه های ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی
اکثر ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی بر دو عامل مهم قرار می گیرند: تعداد اکانت‌های مورد نظر در مدیریت و تعداد پست‌هایی که از پیش برنامه ریزی می کنید.

حساب های رسانه های اجتماعی

مزیت ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی توانایی شما برای برنامه ریزی پست های فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و حتی LinkedIn از یک پلت فرم است. با این حال، بسته به تعداد اکانت‌هایی که می خواهید مدیریت کنید، قیمت ممکن است بالا برود.

این که آیا شما در طیف گسترده‌ای از شبکه‌های اجتماعی محبوب هستید و یا فقط شش حساب مختلف توییتر دارید که می خواهید مدیریت کنید، مطمئن شوید دقیقا چقدر هزینه می‌کنید تا حساب‌های اضافی را به سرویس خود اضافه کنید.

پست های شبکه‌های اجتماعی

هدف اولیه از ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی این است که برنامه های پست شده را پیش ببرید، بنابراین لازم نیست که به طور کامل از روز خود برای به دست آوردن آن ساعت های اوج استفاده کنید. با این حال، اگر شما سعی می کنید رویکرد “کمیت بیش از کیفیت” را بپذیرید، ممکن است کمی هزینه اضافی را پرداخت کنید.

حتی اگر فقط یک حساب داشته باشید، برخی از ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی محدودیتی را برای تعداد پست هایی که می توانید برنامه را پیش از آن قرار دهید اعمال می کنند. پست های بیشتری که می خواهید برنامه ریزی کنید، بالاتر از قیمت است، بنابراین مطمئن شوید که هنگام انتخاب ابزار خود آن را در نظر بگیرید.

 

kisspng digital marketing social media marketing promotion social network 5b19b81c1a6546.7694048615284121881081 - مدیریت شبکه‌های اجتماعی چیست؟

همین امروز تماس بگیرید!

امروزه برای موفقیت در کسب و کار استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ضروری است. و همانطور که در اینجا نشان داده شده است، مدیریت شبکه‌های اجتماعی موثرترین راه برای مبارزه است.

با این حال، انتخاب راه حل مناسب می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد. اما با درک دقیق از گزینه‌های شما ، شما قادر خواهید بود تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید با استراتژی شبکه‌های اجتماعی خود مقابله کنید.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *