مهم‌ترین دلایل استخدام یک مدیر شبکه‌های اجتماعی

مهم‌ترین دلایل استخدام یک مدیر شبکه‌های اجتماعی

تجزیه و تحلیل؟ الگوریتم؟ بازار هدف؟ گوش دادن به اجتماعی؟ بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی؟ بازاریابی محتوا؟ هشتگ؟ دنیای مدیریت شبکه‌های اجتماعی می تواند مکانی گیج کننده باشد! به خصوص برای صاحبان مشاغل کوچک که در محیط روزافزون رسانه های اجتماعی سعی در دستیابی به مخاطبان خود دارند.

 

تبلیغات آن چیزی نیست که قبلاً بوده است

newspaper 768x512 - مهم‌ترین دلایل استخدام یک مدیر شبکه‌های اجتماعی

مدت زیادی از روزهایی که شرکت‌ها فقط خود را در مجلات تبلیغ می‌کردند و توسط مخاطبان دیده می‌شدند می‌گذرد. اکنون مخاطبان سرگرمی، الهام بخشی، آگاهی و . . .  می‌خواهند. آن‌ها نمی‌خواهند مارک‌ها و برندها از آن‌ها سواستفاده کنند- آن‌ها می‌خواهند برندهایی داشته باشند که آن‌ها را در درگیر رابطه دو طرفه بکند. آن‌ها می‌خواهند داستان شما را بدانند.

 

استخدام کردن یا نکردن یک مدیر شبکه‌های اجتماعی

socialmediamanager 768x512 - مهم‌ترین دلایل استخدام یک مدیر شبکه‌های اجتماعی

به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک، احتمالاً از قبل می‌دانید که باید در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید زیرا این جایی است که روزانه تعداد زیادی از مشتریان بالقوه شما در آن حضور دارند، و این همان جایی است که شما نیز باید در آن باشید. سوال اینجاست که آیا باید شبکه‌های اجتماعی خود را خودتان مدیریت کنید یا شخصی را برای مدیریت حساب‌های خود استخدام کنید؟

در این مقاله، ما بهترین مزایای استخدام یک مدیر شبکه‌های اجتماعی برای کمک به پیشبرد مشاغل خود، حرکت در مسیرهای گیج کننده ، پیچیده و گاه طوفانی به شما کمک خواهیم کرد.

1. چه کسی زمان دارد؟

 

clockinworkoffice 768x512 - مهم‌ترین دلایل استخدام یک مدیر شبکه‌های اجتماعی

 

یکی از بزرگترین مزایا و مهمترین دلایل کسب و کار کوچک برای استخدام مدیر شبکه‌های اجتماعی این است که باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. زمان یکی از منابع با ارزش برای یک صاحب مشاغل کوچک است.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی زمان می برد، و مقدار زیادی از آن! به خصوص اگر می خواهید حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود را به طور مؤثر مدیریت کنید و بیشترین استفاده را از استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تجارت خود داشته باشید.

بین ایجاد پست و زمان بندی قرار دادن آن‌ها برای ارسال به در موثرترین زمان، ایجاد نوع مناسب پست‌ها‌، تبلیغات فوق العاده هدفمند برای رسیدن به مشتری یا طرفداران ایده آل خود، همه راه شنیدن و نظارت بر شبکه‌های اجتماعی  فقط زمان می برد.

خوشبختانه وقتی یک مدیر شبکه اجتماعی را استخدام می‌کنید، آن‌ها کار را برای شما انجام می‌دهند و باعث صرفه جویی در وقت شما می‌شوند. این به شما اجازه می‌دهد تا به عنوان صاحب مشاغل کوچک از زمان ارزشمند خود برای انجام کارهایی که انجام می‌دهید، مدیریت و اداره شرکت خود استفاده کنید.

2. جنون شبکه‌های اجتماعی

confusedguyoncomputer 768x512 - مهم‌ترین دلایل استخدام یک مدیر شبکه‌های اجتماعی

3. بهترین راه تبلیغاتی

money 768x543 - مهم‌ترین دلایل استخدام یک مدیر شبکه‌های اجتماعی

 

ایجاد یک آگهی در فیس بوک یا دیگر تبلیغات شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند گیج کننده و وقت گیر باشد. و حتی بدتر از این، اگر این کار به طور مؤثر انجام نشود، می‌تواند بی اثر باشد و می‌تواند پول شما را هدر دهد.

تبلیغات شبکه‌های  اجتماعی در هنگام استفاده از روشی مناسب ابزاری قدرتمند است. اما باید بدانید که چگونه تبلیغات خود را به درستی انجام دهید. این شامل همه چیز از استفاده از تصویر مناسب و لفظ گفتن، ایجاد صفحه فرود برای وب سایت شما و مهمتر از همه، ایجاد تنظیمات تبلیغ و مخاطبان سفارشی شما به روشی برای سوپر مخاطب مناسب است تا شما فقط در حال پرتاب خود نباشید.
مدیران شبکه‌های اجتماعی می توانند به شما در ایجاد استراتژی بازاریابی و تبلیغات خود با اهداف خاص خود کمک کنند. آن‌ها تبلیغات قدرتمندی را ایجاد می‌کنند و اطمینان می‌دهند که در زمان مناسب، برای مخاطبان مناسب ارسال می‌شوند.

این امر همچنین باعث می‌شود در وقت خود صرفه جویی کنید، بدون آنکه مجبور شوید همه این موارد را بیابید و خودتان این کار را انجام دهید.

4. استمرار کلید موفقیت است

 

calendarondesk 768x539 - مهم‌ترین دلایل استخدام یک مدیر شبکه‌های اجتماعی

 

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک صاحب مشاغل کوچک می‌تواند مرتکب شود عدم مطابقت با پست‌های آن‌هاست. آن‌ها ممکن است برای مدتی واقعاً خوب باشند، در طی چند روز چندین بار ارسال کنند، اما بعد از آن من مشغول می‌شوند و فراموش می کنم برای چند روز، هفته، یک ماه و غیره پست بگذارم.

در مدیریت شبکه‌های اجتماعی، کیفیت و قوام از کمیت مهمتر است. سیستم عامل ‌های شبکه‌های اجتماعی شما باید مانند کانال‌های تلویزیونی باشد. وقتی مردم تلویزیون را تماشا می‌کنند‌، می دانند کدام شب از هفته نمایش‌های مورد علاقه آن‌ها را نشان دهند.

مدیران شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کنند تا یک استراتژی برای سیستم عامل‌های خود تهیه کنید تا محتوای مورد نظر خود را برای مخاطبان مورد نظر خود ارسال کنید. و آن‌ها یک برنامه محتوا تنظیم می کنند که سازگار باشد به گونه‌ای که مخاطبان شما همیشه بدانند چه موقع جدید محتوای شما منتشر می‌شود و چه نوع محتوایی را می‌توان انتظار داشت. و سپس آن‌ها می توانند شروع به پیش‌بینی مطالب کنند.

 

نتیجه‌گیری

مدیریت شبکه‌های اجتماعی فقط بخشی دیگر از استراتژی کلی مارکینگ و بازاریابی شما است.

بدون توجه به نوع شبکه‌ای که در آن قرار دارید، برند شما باید یکسان باشد. از کارت ویزیت‌ها و بروشورها گرفته تا وب سایت‌ها و  شبکه‌های اجتماعی، همه باید یک نگاه و احساس یکسان داشته باشند. شما می‌خواهید که برند شما از دیگر برندها متمایز شود، و منحصر به فرد و کاملاً قابل تشخیص باشد – و یک مدیر شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به شما در رسیدن به یک استراتژی مؤثر کمک کند و سپس آن استراتژی را برای شما پیاده‌سازی کند، به مخاطبان شما برساند و به اهداف نهایی شما برسد. 

 

لینک مطلب:

splashdw

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *