هفت دلیل که کسب و کار شما به یک مدیر شبکه‌های اجتماعی احتیاج دارد

keyboard sm icons - هفت دلیل که کسب و کار شما به یک مدیر شبکه‌های اجتماعی احتیاج دارد

هفت دلیل که کسب و کار شما به یک مدیر شبکه‌های اجتماعی احتیاج دارد

مدیریت شبکه‌های اجتماعی به چیزی بیش از یک کار جانبی تبدیل شده است. با قدرت تأثیرات شبکه‌های اجتماعی بر مصرف کنندگان، امروز مهمتر از هر زمانی است که مشاغل به یک حرفه‌ای اعتماد کنند تا بتوانند این بخش از مشاغل خود را مدیریت کند.

در اینجا چند دلیل مهم وجود دارد که شما باید از یک مدیر شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای استفاده کنید:

 

1. استفاده زیاد از بودجه بازاریابی


مانند اکثر مشاغل ، هرکسی می خواهد بهترین بودجه لازم را از بودجه بازاریابی خود بدست آورد. بازاریابی دیجیتال 62٪ کمتر از بازاریابی سنتی هزینه دارد و تقریباً سه برابر بیشتر از آن منجر می شود. یكی از بزرگترین مشاركت كنندگان در موفقیت رسانه های اجتماعی و سایر اشکال بازاریابی دیجیتال تعامل بین مشتریان و سیستم عامل های مورد استفاده است ، در حالی كه بازاریابی سنتی باعث می شود كه این مارك تجاری بدون هیچ گونه تعامل بین آنها انجام شود.

به عنوان مثال ، بازاریابی رسانه های اجتماعی به مدیر اجتماعی شما اجازه می دهد تا تمام داده ها و بینش های مربوط به محتوای خاص شما و اینکه چه میزان ترافیک به وب سایت شما باز می گردد را ردیابی کند. اندازه گیری موفقیت در تبلیغات بیلبورد یا یک کمپین نامه مستقیم مستقیم بسیار دشوار است.

و اگر این دلایل کافی نبود ، فقط حقایق وجود دارد که همه (آنلاین نیستند (خوب شاید همه نیستند)). در حقیقت می دانیم که سال گذشته فیس بوک به 2 میلیارد عدد رسید!

در اینجا یکی از مهمترین اعتراضاتی است که من بسیار می شنوم:

“مشتریان من در جستجوی خدمات من در رسانه های اجتماعی نیستند …”

من این را در واقع به چالش می کشم.

به عنوان مثال ، بیایید به Pinterest نگاهی بیندازیم – این بستر قدرتمند فراتر از صرف دستور العمل ها است و این کار را خودتان به صورت حرفه ای انجام دهید – 80٪ هزاره ها از Pinterest برای یافتن چیزهایی که می خواهند بخرند استفاده می کنند!

همچنین خدمات متداولی که بسیاری از مشتریان در گوگل جستجو می کنند به شما امکان می دهد با پروفایل های اجتماعی خود رتبه بندی کرده و در نهایت راهنمایی کنید تا به وب سایت خود هدایت کنید. مصرف کنندگان باهوش هستند و تحقیقات خود را انجام می دهند. 81٪ از خریداران قبل از خرید یک محصول ، تحقیقات آنلاین را انجام می دهند. اینترنت متوقف نمی شود و مارک شما فقط در صف بعدی است تا جلوی این عمل را بگیرد.

 

2. یک استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی دریافت کنید


به سادگی ارسال تبلیغات ، عکس و چند لینک فقط در این دنیای رقابتی آنلاین ، دیگر آن را کاهش نمی دهد. یک مدیر رسانه های اجتماعی با یک برنامه عملی ، استراتژی مفصلی را در اختیار شما قرار خواهد داد. قبل از ایجاد هرگونه محتوا ، باید تحقیقات دقیقی انجام شود تا روندها ، مخاطبان و شناسایی بازارهای هدف را جستجو کند. سپس مدیر رسانه های اجتماعی در این بازارها محتوای خاصی را ایجاد می کند و راهی استراتژیک برای تهیه محتوا می باشد.

 

3. تعامل با مشاغل و تأثیرگذار


علاوه بر پخش فقط مطالب ، یکی از مهمترین جنبه های مدیریت رسانه های اجتماعی جذب و یادگیری از مخاطبان شماست.

مردم همیشه به مارکها اعتماد ندارند. آنها به انسانهای پشت آن اعتماد دارند. یک مدیر رسانه های اجتماعی به نظرات پاسخ می دهد ، مکالمات جدید را شروع می کند ، به سؤالات پاسخ می دهد و به تأثیرگذار یا شرکای بالقوه می رسد. اینها انواع عملکردهایی است که واقعاً باعث رشد حسابها می شود و در اطراف برند شما جامعه ای ایجاد می کند.

 

4. مدیریت اعتبار


بخشی از مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی شامل مدیریت شهرت است.

آمارهای اخیر نشان می دهد که 70٪ از مصرف کنندگان از سکوهای شبکه‌های اجتماعی برای تماس با مارکها برای سؤال و نگرانی در مورد خدمات مشتری استفاده می کنند. اگر پاسخ به موقع انجام نشده باشد ، بیشتر از این احتمال وجود دارد که شخص به این سو حرکت کند و در آنجا به سوال دیگری پاسخ دهد و فروش خود را با خود بیاورد.

 

social media updates 1024x640 - هفت دلیل که کسب و کار شما به یک مدیر شبکه‌های اجتماعی احتیاج دارد

 

5. ماندن در بالای روندها و تغییرات در صنعت


دنیای بازاریابی دیجیتال یکی از پیشرفته‌ترین و سریعترین صنایع در حال تغییر است. بعضی اوقات تغییرات جدید بدون هشدار انجام می شود. مدیر شبکه‌های اجتماعی شما (اگر آن‌ها یک حرفه ای با کیفیت هستند) به جدیدترین اطلاعات مجهز شده اند.

آیا می دانید اکنون اینستاگرام به شما امکان می دهد تا بایگانی همه داستان‌های خود را حفظ کنید؟

آیا می دانید اکنون فیس بوک اجازه می دهد تا متن در تصاویر تبلیغاتی خود متن بگذارد اما این تصاویر هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت؟

آیا می دانید پیوندهای وابسته به Pinterest مجاز است؟

به عنوان مدیر شبکه‌های اجتماعی وظیفه ما این است که با آخرین اخبار شبکه‌های اجتماعی به روز شویم. بخشی از هفته من همیشه شامل آموزش و یادگیری است. من توانسته ام آن را به چند انتشار متنوع و بسته بندی شده ی اطلاعاتی محدود كنم كه هنگام انتشار محتوای جدید به من اطلاع می دهند.

چگونه می توانیم این اطلاعات جدید را بدست آوریم و از آن استفاده کنیم؟ چگونه می توانیم برای مشتری های خود بهتر عمل کنیم؟ اینها برخی از سؤالاتی است که همیشه در خاطر دارم.

این اطلاعات مهم نه تنها برای جلوگیری از پیشبرد بازی ، بلکه برای اطمینان از ماندن در کلیه قوانین هر بستر رسانه اجتماعی نیز مهم است.

هربار که می بینم شغلی در رسانه های اجتماعی یک قانون را می شکند و خطر می رود که حساب آنها ممنوع شود ، باعث می شود که من دست به دست هم بزنم … به طور معمول این هدف نیست ، این یک اشتباه است زیرا آنها از تغییرات اخیر آگاهی ندارند و کار سخت به دست آمده خطر از بین رفتن آن را دارد.

یک مدیر رسانه های اجتماعی از این نوع موقعیت ها و نحوه جلوگیری از آنها آگاه خواهد بود.

6. قوام در ارسال محتوا


رسانه های اجتماعی و انواع بازاریابی دیجیتال برای موفقیت ، نیاز به یک برنامه محتوای ثابت دارند. این یک معامله یک یا یک یا یک پست انجام شده در اینجا و آنجا نیست که بتواند منجر به این کار شود. یک مدیر رسانه های اجتماعی یک برنامه محتوا تهیه کرده و یک تقویم محتوا برای همه ارسال ها در هر سیستم عامل خواهد داشت آنها همچنین در مناسب ترین ساعات روز از روز پست می کنند تا اطمینان حاصل کنند که در اوج مشاهده خود ، به مخاطبان شما خواهند رسید.

7. گزارش و داده


بدون داشتن داده برای اثبات آن ، استراتژی رسانه های اجتماعی واقعاً موفق تلقی نمی شود.

هنگامی که یک مدیر رسانه های اجتماعی را استخدام می کنید ، (باید) به گزارش های ماهانه که شامل داده های تجزیه و تحلیل از هر پلتفرم است ، و همچنین میزان مراجعه به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنید. این نه تنها به شما نشان می دهد که کدام سیستم عامل ها بیشترین درآمد را کسب می کنند ، بلکه مشخص می کند که انواع محتواهایی که مردم بیش از دیگران با آنها درگیر هستند.

اگر به دنبال افزایش درآمد خود از طریق رسانه های اجتماعی هستید ، بسیار توصیه می شود که یک مدیر رسانه با تجربه و رانده شده در رسانه های اجتماعی را استخدام کنید تا به نتایج با کیفیت برسید.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *