پنج نکته برای طراحی کاتالوگ محصولات کارآمد

02 1024x768 - پنج نکته برای طراحی کاتالوگ محصولات کارآمد

 

پنج نکته برای طراحی کاتالوگ محصولات کارآمد

کاتالوگ‌ها ابزار فروش مهمی برای عمده فروشی‌ها هستند، اما تولید و طراحی  آن‌ها زمانبر و پرهزینه است.
هدف یک کاتالوگ این است که محصولات خود را بفروشد، داستان خود را بگوید و به ایجاد رابطه با یک خرده فروش کمک کند.
اما در نهایت، هدف فروش است و مهم است که کاتالوگ خود را با توجه به ذهنیت خرده فروش بسازید!

 

در اینجا پنج نکته سریع برای کمک به شما در ایجاد یک کاتالوگ مؤثر ارائه شده است:


1. دسترسی به خود را برای خریداران آسان کنید.

اطلاعات تماس خود را در هر صفحه کاتالوگ وارد کنید. مکان عالی برای انجام این کار در کنار صفحه با شماره صفحه می باشد. حتما شماره تلفن، ایمیل و نشانی اینترنتی خود را درج کنید تا خرده فروشان بتوانند به راحتی از شما سؤال کنند یا با شما تماس بگیرند.

09 1024x711 - پنج نکته برای طراحی کاتالوگ محصولات کارآمد

2. در توضیحات محصول خود کاملاً دقیق باشید.

شما نه تنها می خواهید که این توضیحات داستان محصول شما را بیان کنند، بلکه اطلاعات تاکتیکی را که یک خرده فروش برای تعیین اینکه آیا محصولات شما برای آن‌ها مناسب است یا نه، ارائه می‌دهید. مواردی که در این‌جا می توان به آن اشاره کرد:
  • آنچه محصولات شما ساخته می شوند
  • در کجا ساخته می شوند
  • اندازه
  • قیمت گذاری
  • حداقل مقادیر

04 1024x768 - پنج نکته برای طراحی کاتالوگ محصولات کارآمد

3. عکس‌های حرفه‌ای محصولات بخش ضروری کاتالوگ است.

 

عکس‌های عالی بخش مهمی از فروشگاه شما هستند. اگر بودجه یک عکاس حرفه‌ای را دارید – آن‌ها را استخدام کنید! این کار ارزش پول خرج کردن دارد. اما اگر اینطور نیست‌، عکسهای اینترنتی هم فوق العاده نیز هستند.

شما می‌خواهید این عکس ها نه تنها داستان برند و محصولات خود را بیان کنند، بلکه به خرده فروشان نیز نشان می هند که محصولات شما در قفسه‌های خود چگونه به نظر می‌رسند. و به یاد داشته باشید که این عکس‌ها می توانند در تمام مواد بازاریابی شما استفاده شوند – ایمیل مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات مطبوعاتی و . . .

 

07 1024x711 - پنج نکته برای طراحی کاتالوگ محصولات کارآمد

4. عمر کاتالوگ خود را طولانی‌تر کنید.

من به کاتالوگ چاپی معتقد هستم، اما می دانم که هزینه آن‌ها بسیار بالا است. عمر کاتالوگ خود را با جمع کردن قدمت آن در دو سال افزایش دهید. به عنوان مثال ، 1399- 1398و نه فقط 1398. بیشتر تولید کنندگان هر 12 تا 18 ماه کاتالوگ خود را مجددا چاپ می‌کنند و به محض انتشار محصول جدید، درج و اضافه می کنند. با این حال، کاتالوگ‌های دیجیتال همیشه باید به روز باشند.

03 1024x768 - پنج نکته برای طراحی کاتالوگ محصولات کارآمد


5. کارایی مهمتر از زیبایی‌ست.

به یاد داشته باشید که این کاتالوگ ابتدا و مهمتر از همه ابزار فروش است و باید با توجه به نیاز خرده فروش ساخته شود. کاتالوگ شما باید کاربردی باشد و کلیه جزئیات مربوط به آن را که یک خرده فروش برای سفارش دادن نیاز دارد، درج کند. بخشی را به شرایط و ضوابط فروش خود اختصاص دهید. حداقل شرایط سفارش خود، روش های پرداخت پذیرفته شده، گزینه های ارسال و سیاست‌های بازپرداخت / مبادله را درج کنید. صفحه پشت جلد کاتالوگ مکانی عالی برای قرار دادن شرایط شما است.

08 1024x703 - پنج نکته برای طراحی کاتالوگ محصولات کارآمد

01 1024x796 - پنج نکته برای طراحی کاتالوگ محصولات کارآمد

03 1 1024x683 - پنج نکته برای طراحی کاتالوگ محصولات کارآمد
منبع:
تصاویر:
کاتالوگ شرکت نوین طب خاور میانه
طراحی و عکاسی از کامیل گرافیک
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *