پنج نکته برای طراحی کاتالوگ محصولات کارآمد
کاتالوگها ابزار فروش مهمی برای عمده فروشیها هستند، اما تولید و طراحی آنها زمانبر و پرهزینه است.
هدف یک کاتالوگ این است که محصولات خود را بفروشد، داستان خود را بگوید و به ایجاد رابطه با یک خرده فروش کمک کند.
اما در نهایت، هدف فروش است و مهم است که کاتالوگ خود را با توجه به ذهنیت خرده فروش بسازید!
1. دسترسی به خود را برای خریداران آسان کنید.
2. در توضیحات محصول خود کاملاً دقیق باشید.
- آنچه محصولات شما ساخته می شوند
- در کجا ساخته می شوند
- اندازه
- قیمت گذاری
- حداقل مقادیر
3. عکسهای حرفهای محصولات بخش ضروری کاتالوگ است.
عکسهای عالی بخش مهمی از فروشگاه شما هستند. اگر بودجه یک عکاس حرفهای را دارید – آنها را استخدام کنید! این کار ارزش پول خرج کردن دارد. اما اگر اینطور نیست، عکسهای اینترنتی هم فوق العاده نیز هستند.
شما میخواهید این عکس ها نه تنها داستان برند و محصولات خود را بیان کنند، بلکه به خرده فروشان نیز نشان می هند که محصولات شما در قفسههای خود چگونه به نظر میرسند. و به یاد داشته باشید که این عکسها می توانند در تمام مواد بازاریابی شما استفاده شوند – ایمیل مارکتینگ، شبکههای اجتماعی و تبلیغات مطبوعاتی و . . .
4. عمر کاتالوگ خود را طولانیتر کنید.
5. کارایی مهمتر از زیباییست.
