چگونه از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار محلی خود استفاده کنید

https%3A%2F%2Fblogs images.forbes.com%2Ftheyec%2Ffiles%2F2019%2F06%2F960x0 1 10 - چگونه از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار محلی خود استفاده کنید

چگونه از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار محلی خود استفاده کنید

اگر مالک یک کسب و کار کوچکی هستید، احتمالا ممکن است تحت تاثیر اینستاگرام قرار نگیرید. شما ممکن است فکر کنید، اینستاگرام تنها برای شرکت های مگا با میلیون ها پیروان و شرکت های تجارت الکترونیک است که مقادیر زیادی از محصولات آنلاین را به فروش می رسانند. اما شما اشتباه می کنید.

 

اینستاگرم برای کسب و کارهای کوچک و محلی نیز هست. اینستاگرام دارای 1 میلیارد کاربر ماهانه فعال است و بسیاری از آن کاربران در گوشه سمت راست شما هستند. ترویج کسب و کار محلی شما در اینستاگرام می تواند شرکت شما را به یک مخاطب کاملا جدید معرفی کند و از طریق درهای شما بیشتر از همیشه به جلو حرکت کند – اگر این کار درست باشد.

 

در اینجا نحوه استفاده از اینستاگرام برای ترویج کسب و کار محلی شما را می گوییم.

 

بازاریابی دهان به دهان با اینستاگرام

کسب و کارهای محلی سنتی بسیار از روی دهان استفاده می کنند. به عنوان مثال، کسب و کار محلی خود را می فروشیم مبلمان داخلی پاسیو دست ساز. هنگامی که یک مشتری محصول خود را خریداری می کند و آن را در پاسیو خود قرار می دهد، دوستان، خانواده و همسایگانشان برای بازدید می آیند و می گویند: “هی، خیلی خوب است! کجا شما آن را دریافت کردید؟ سپس مشتری شما از کسب و کار شما اشاره می کند و مشتریان جدید را به سمت درب ورودی شما هدایت می کند.

 

بازاریابی دهان به دهان در اینستاگرام عمدتا به همان شیوه عمل می کند. یک مشتری محصول یا خدمات خود را خریداری می کند. سپس، آنها یک عکس از آن را در اینستاگرام ارسال می کنند، برچسب گذاری کسب و کار خود را در عکس. همه دوستان و پیروان خود این پست را مشاهده می کنند و برای بررسی کسب و کار خود می روند. این شما را به یک مخاطب کاملا جدید باز می کند، نه فقط افراد محلی در منطقه شما.

 

این تصاویر همچنین به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر شناخته شده است. محتوای تولید شده توسط کاربر به عنوان مدرک اجتماعی برای کسب و کار محلی شما عمل می کند. در واقع، طبق آمار، 31 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده در حال خرید از محتوای تولید شده توسط کاربر قبل از خرید هستند. برای تولید محتوای تولید شده توسط کاربر برای کسب و کار محلی خود، فقط برای آن بخواهید. مشتریان خوشحال شما برای ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر خوشحال خواهند شد. فراموش نکنید که با به اشتراک گذاشتن پست های خود در حساب کاربری خود کمی دوست داشتنی به آنها بدهید.

 

در جامعه خود حضور داشته باشید


به عنوان یک کسب و کار کوچک، مهم است که بخشی از جامعه خود با حضور و کمک به رویدادهای محلی و فعالیت های محلی باشید. بنابراین، اگر می خواهید کسب و کار محلی خود را در اینستاگرام ترویج کنید، با انجمن اینستاگرام آنلاین نیز مشارکت کنید. ایجاد یک انجمن آنلاین برای کسب و کار محلی شما کمک خواهد کرد مخاطبان خود را احساس می کنید که آنها بخشی از چیزی است. اما شما نمیتوانید فقط به ادعای قدیمی «اگر شما آن را بسازید، به دنبال آن خواهید بود». شما باید آن را بسازید و در آن شرکت کنید تا روابط قوی با مصرف کنندگان ایجاد شود.

 

هنگامی که در اینستاگرام پست می کنید، شروع به گفتگو با مخاطبین خود کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک فروشگاه بستنی دارید، از پیروان خود بخواهید تا نظر خود را با طعم مورد علاقه خود ترک کنند. با این حال، به یاد داشته باشید، فقط از آنها بپرسید – با دوست داشتن و پاسخ دادن به نظرات، با آنها ارتباط برقرار کنید. هرچه بیشتر درگیر شوید، مخاطبان بیشتری درگیر خواهند شد.

 

به غیر از مشتریان و مخاطبان خود، با سایر شرکت های محلی هم ارتباط برقرار کنید، حتی رقابت مستقیم شما. پیوستن به مکالمات دیگر کسب و کار محلی در اینستاگرام خواهد کسب و کار خود را به مشتریان خود را معرفی کنید.

 

یک چهره شناخته شده برای کسب و کار خود بگذارید


مردم تمایل به اعتماد به کسب و کار ندارند. پس از همه، بسیاری از آنها فقط سعی دارند چیزی را به شما نشان دهند. اما افراد بیشتر احتمال دارد به دیگران اعتماد کنند، به ویژه افرادی که با آنها ارتباط داشته باشند. همانطور که توسط روانشناسی امروز گزارش شده، ممکن است حتی تصمیمات ما را در مورد اینکه چه کسی بر روی جذابیت اعتماد دارد، پایبند باشیم، چقدر یک فرد به اعضای خانواده سلطنتی و خصوصیات چهره شبیه است.

 

بنابراین، اگر نماد شما خوراک چیزی جز تصاویر از محصولات، چطور انتظار دارید مردم با شما ارتباط برقرار کنند؟ شما لازم نیست چهره ای کامل برای به دست آوردن اعتماد مخاطبان خود داشته باشید. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که چهره ای را به نام تجاری بگذارید – و به لطف لبخند نیز صدمه ای نخواهد داشت.

 

عکس های خود را در حساب کاربری اینستاگرام  و همچنین عکس های کارکنان خود وارد کنید. نمایش افرادی که پشت این شرکت هستند، اعتماد و جذب بیشتر مشتریان را به کسب و کار محلی شما خواهد داد. آنها حتی ممکن است شما را از شهر دور کنند.

سبک زندگی محلی را ارتقا دهید


از آنجا که اینستاگرام عمدتا یک شبکه به اشتراک گذاری عکس است، محتوای شما نیاز به توجه کاربران دارد. کاربران به طور مداوم با تصاویر محصولات و تبلیغاتی در خوراک خود بمباران می شوند، به طوری که آنها به آنها حساس نمی شوند. به جای اینکه محصول و یا خدمات خود را در اینستاگرام فشار دهید، سبک زندگی محلی را فشار دهید.

 

شیوه زندگی محلی لزوما جاذبه های توریستی نیست که شهر شما ارائه می دهد؛ بلکه این شیوه زندگی است که مشتریان شما پس از خرید محصول یا خدمات شما را هدایت می کنند. تصاویر را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید که به مشتریان یک نگاه اجمالی به زندگی آنها می دهد. شما می توانید علامت های محلی را در این تصاویر اضافه کنید تا غرور محلی خود را ترویج کنید و عکس ها را بطور فوری برای خریداران محلی قابل تشخیص کنید. به عنوان مثال، یک فروشگاه دوچرخه نباید فقط عکس یک دوچرخه را ارسال کند. در عوض، آنها باید یک عکس از یک خانواده شاد را در دوچرخه سواری از طریق پارک محلی ارسال کنند.

 

اینستاگرام فقط برای شرکتهای مبتنی بر اینترنت نیست – برای کسب و کارهای محلی هم همینطور است. با این نکات برای نحوه استفاده از اینستاگرام برای ترویج کسب و کار محلی شما، به زودی شروع به دیدن یک جریان ثابت مشتری جدید از دور و گسترده برای خرید با شما.
منبع:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *