کارت ویزیت، ده قانون طلایی برای طراحی

01 - کارت ویزیت، ده قانون طلایی برای طراحی

10 قانون طلایی برای طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت خود را با دقت آماده کنید و کارت ویزیت شما باعث می‌شود حرفه‌ای به نظر برسید. اعتماد ایجاد کنید و شرکت خود را از دیگر رقبا جدا کنید.

هنگام شرکت در کنفرانس ها، نمایشگاه‌ها یا رویدادهای شبکه، تبادل کارت ویزیت در پایان مکالمه برای پیگیری‌های بعدی بسیار مهم است.

بنابراین چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کارت شما به بهترین وجه ممکن شما و تجارت شما را نمایندگی می کند؟

  • به یاد داشته باشید، تاثیر گذاری اول حساب می شود.
  • مناسب‌ترین اندازه و شکل را برای نیازهای خود انتخاب کنید.
  • طرحی را انتخاب کنید که نمایانگر محصولات و خدمات شما باشد.
  • با وب سایت شما و سایر مواد تبلیغاتی سازگار باشد.
  • برای ایستادگی کردن، یک لمس ویژه اضافه کنید.
  • کارت ویزیت خود را به موارد اضافی اختصاص دهید.
  • کارت‌های ویزیت خود را مغناطیسی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما به راحتی دیده می‌شود.
  • اطمینان حاصل کنید که جزئیات شما صحیح است.
  • اگر شک دارید با یک طراح صحبت کنید.

1. چگونه یک کارت ویزیت کاربردی بسازید!

به یاد داشته باشید، تاثیر گذاری اولیه همیشه حساب می‌شود!

کارت ویزیت شما در مورد شما و شرکت شما چیزهای زیادی می گوید.

طراحی شما باید ارزش‌های شما را بهم ارتباط دهد، تجارت شما را از رقبا متمایز کند و مردم را ترغیب به برقراری ارتباط کند.
اگر سبک کار شما ساده و رسمی است، کارت ویزیت شما باید آن خصوصیات را منعکس کند.
یا اگر محصولات یا خدمات شما بازیگوش و خلاق هستند، سعی کنید با استفاده از رنگ‌های جسورانه و یک برچسب جذاب، آن‌ها را جذب کنید.
02 - کارت ویزیت، ده قانون طلایی برای طراحی

2. مناسب‌ترین اندازه و شکل را برای طراحی کارت ویزیت خود انتخاب کنید

قبل از نشستن برای طراحی کارت ویزیت خود، مهم است که بدانید کارت شما از چه اندازه و جهتی استفاده می‌کند. این نه تنها بر اندازه متن و میزان اطلاعاتی که می‌توانید در آن‌ها تأثیر بگذارد بلکه همچنین ارتباط برقرار می‌کند مانند اینکه معمولی هستید یا یک فرد غیرکاربرد جسورانه.
کارت‌های مستطیل شکل افقی فرمی است که اکثر مردم با آن آشنا هستند. کارت‌های عمودی کمتر رایج هستند و می‌توان از آن‌ها برای تمایز شما از رقبا استفاده کرد.
اگر برجسته ماندن هدف شماست‌، بنابراین ممکن است بخواهید کارت ویزیت پلاستیکی خاصی یا کارت ضخیم اضافی ColorFill را با یک لایه چشم نواز بین قسمت‌های جلویی و پشتی در نظر بگیرید. 

3. طرحی را انتخاب کنید که متناسب با شما باشد

رنگ ها و عناصر طراحی را که با صنعت تجارت شما در ارتباط هستند انتخاب کنید تا کارت شما به راحتی تشخیص داده شود و نماینده محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید.
اگر محصولات لوکس مانند جواهرات یا لباس شب را می‌فروشید، ممکن است این موضوع را با جزئیات فویل نشان دهید.
یا اگر در سبک سنگ تراشی سنگی یا نجاری تخصص دارید، ممکن است عکسی از کار خود داشته باشید تا زمینه تخصص شما را نشان دهد.
انتخاب سهام تمام شده و کاغذی می تواند به مشتریان شما اطلاع دهد که آیا شرکت شما مقرون به صرفه ترین راه حل در اطراف است – یا اینکه شما خدمات مجلل ارائه می دهید.
انتخاب سهام کاغذی شما همچنین می‌تواند نشان دهد که آیا شما یک سرمایه گذاری جدید و سرگرم کننده هستید و یا یک تجارت خوب و مستقر که دهه‌ها در آنجا بوده است.

4. با وب سایت و سایر ابزار تبلیغاتی هماهنگ باشید

به این ترتیب یادآوری و شناخت شما برای مشتریان راحت‌تر خواهد بود.

اگر وب سایت یا گزینه‌های بازاریابی دیگری ندارید، اما مشاغل شما دارای یک لوگوی خاص است یا به طور خاص برای چیزی خاص شناخته شده است (اعم از نشانه شما، ساختمان، لباس کارکنان و غیره)، سعی کنید طرح کارت ویزیت خود را با آن‌ها  هماهنگ کنید.

 

5. یک چاپ لمسی ویژه اضافه کنید

خواه شامل نقش برجسته، چاپ برجسته، پایان های فلزی باشید یا یک شکل کارت جذاب را انتخاب کنید، مشتریان شما متوجه این تفاوت و کارت شما می شوند.

03 - کارت ویزیت، ده قانون طلایی برای طراحی

6. توضیحات اضافی را به کارت ویزیت خود اضافه کنید

برای یادآوری قرار ملاقات، تمبرهای وفاداری یا حتی یک تقویم مفید، از طرف پشت کارت خود استفاده کنید.

به طور‌ خلاقانه فکر کنید، فقط از یک الگوی اصلی تقویم استفاده نکنید، بسته به نوع تجارت شما ، سعی کنید تا تاریخ‌های مهم را برای مشتریان خود را علامت گذاری کنید.

برای یک شرکت محوطه سازی، ممکن است مفید باشد که بهترین لحظه‌های سال را برای تر و تمیز کردن گیاهان در تقویم خود علامت گذاری کند – در حالی که یک سالن زیبایی ممکن است روزهایی را ارائه دهد که تخفیف ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

اگر مشاغل مرتبط با غذا را اداره می‌کنید، دستورات غذایی کوتاه خود را در پشت کارت خود بنویسید. اگر در فروش نقاشی‌های هنری یا هدایای دستباف مانند جواهرات کار، از کارت خود به عنوان برچسب استفاده کنید.

 

7. کارت ویزیت خود را برچسب کنید

با “برچسب” منظور ما این است که کارت شما در مکانی که مشتری شما بتواند آن را ببیند مدت زمانی قرار خواهد گرفت.

ما دیده‌ایم که کارت‌های مشاغل ارائه دهنده خدمات مانند لوله کشی، نقاشی در خانه، باغبانی، آرایشگاه، خدمات ماشین و غیره بسیار خوب عمل می‌کنند. مردم آن‌ها را برای استفاده مجدد به یخچال می‌زنند.

 

8. اطمینان حاصل کنید که جزئیات تماس شما به راحتی قابل یافتن است

در طراحی کارت ویزیت نحوه ارائه اطلاعات شما مورد بسیار مهمی است. اگر در نحوه سازماندهی اطلاعات تماس خود شک دارید، ترتیب کلاسیک را پیروی کنید:

  • نام شرکت
  • نام و نام خانوادگی
  • عنوان شغل
  • اطلاعات تماس (ایمیل، شماره تلفن، رسانه‌های اجتماعی و غیره)

 

9. اطمینان حاصل کنید که جزئیات تماس شما صحیح است

ویرایش. ویرایش. ویرایش. در طراحی تمیز و مشخص بودن اطلاعات تماس، درست نویسی و انتخاب یک قلم مناسب قابل خواندن، همه مواردی هستند که باید بارها بررسی شوند.

به غیر از نام و عنوان شغل خود ، اطمینان حاصل کنید که به موارد مربوط به فعالیت‌های بازاریابی خود، شماره های کسب و کار، وب سایت، آدرس ایمیل و رسانه‌های اجتماعی خود اشاره کنید.

 

10. اگر شک دارید با یک طراح صحبت کنید

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که با شخصی که تجربه طراحی کارت ویزیت را دارد، آشنا باشید، یک گفتگوی سریع چند دقیقه‌ای می تواند اطمینان حاصل کند که همه چیز برای اضافه شدن به طراحی شما آماده است.

آن‌ها می توانند اطمینان حاصل کنند که عناصر طراحی مانند آرم شما بر روی کارت فیزیکی شما واضح به نظر می رسد. مهم است که اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما از وضوح مناسب برخوردار هستند و زمینه متن شما اندازه بهینه برای خوانایی را دارد.

اما اگر کسی را با این مهارت‌ها نمی‌شناسید نگران نباشید، کافی‌ست یک تماس با ما بگیرید! ما با مشاوره رایگان به شما کمک می‌کنیم کارت ویزیتی مناسب کسب و کار خود داشته باشید!

 

منبع:

vistaprint

 

برای اطلاعات بیشتر:

مقدمات کار با یک طراح گرافیک

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *