مهر 4, 1396

گالری

تحقیق

تحقیقات بازار یکی از موثرترین راه‌ها برای پیدا کردن بینش نسبت به مشتریان و رقیبان در صنعت است. هدف از تحقیقات بازار به دست آوردن اطلاعاتی است که در تصمیم‌گیری‌های کسب‌وکار مهم هستند.

Go to برنامه ریزی

برنامه ریزی

انجام برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت، برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی ثابت و دوره‌ای، نقشه راه برند شما برای دیده شدن در بازارهای آنلاین و آفلاین و جذب مخاطبین مناسب

Go to پشتیبانی

پشتیبانی

پشتیبانی دایمی از برند شما، اطمینان از به روز بودن طرح ها، استفاده از امکانات تبلیغاتی معتبر و شناخته شده، کمپین‌های تبلیغاتی، به روز رسانی تحقیقات، برندینگ و شناسایی تغییرات روز بازار

تولید محتوا

یافتن راه‌ صحیح ارتباط با مشتریان کلید موفقیت کسب وکارهاست. فعالیت‌های شما در شبکه‌های اجتماعی‌تان باید هویت برندتان را به خوبی نمایان سازد. برای این منظور طراحی استراتژی منحصربه‌ فرد لازم و ضروری است.

کمیل محمد حسن بیکی

مدیر هنری
متولد: 1361 / گرگان / کارشناسی گرافیک / عضو انجمن هنرهای تجسمی ایران / سابقه کار در : نشر دارینوش، انتشارات مدرسه، انتشارات قدیانی، حوزه هنری و همچنین سابقه همکاری با کشورهای مالزی، آلمان، کانادا و . . .
Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur nec sem vel sapien venenatis mattis non vitae augue. Nullam congue commodo lorem vitae facilisis. Suspendisse malesuada id turpis interdum dictum.
Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur nec sem vel sapien venenatis mattis non vitae augue. Nullam congue commodo lorem vitae facilisis. Suspendisse malesuada id turpis interdum dictum.
Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur nec sem vel sapien venenatis mattis non vitae augue. Nullam congue commodo lorem vitae facilisis. Suspendisse malesuada id turpis interdum dictum.