۹ مهارت اساسی که یک مدیر شبکه‌های اجتماعی به آن نیاز دارد!

10 Essential Skills a Social Media Manager Needs To Have on Their Resume 1 - ۹ مهارت اساسی که یک مدیر شبکه‌های اجتماعی به آن نیاز دارد!

فقط 10 سال پیش، نقش مدیر شبکه‌های اجتماعی حتی کار یا حرفه‌ای نبود. فیس بوک به سختی یک ساله بود و هنوز فقط یک راه برای افرادی بود که بتوانند با دیگر دانشجویان آنلاین ارتباط برقرار کنند. اصطلاح بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در لغت نامه نبود.

یک دهه سریع به جلو بروید و هر سازمان باید یک مدیر شبکه‌های اجتماعی داشته باشد، چه در زمان یا در تمام وقت. آن‌ها باید مانند یک شطرنج ساز در یک سیرک شبیه سازی شوند و توپ را در هوا نگه دارند و تمام آن‌ها را با خیال راحت ببندند. این نیاز به مهارت هایی دارد که به معنی مدیریت بسیاری از نقاط متحرک است. فنی، تحلیلی، خلاق با کمی مدیریت پروژه پرتاب شده است. شنیدن اصطلاح “Geek Ninja”؟ شاید “تکنسین خلاق؟

 

زندگی یک مدیر شبکه‌های اجتماعی چگونه است؟

این تقریبا یک شغل 24/7 است. این یعنی نظارت، مدیریت، به روز رسانی و الهام گرفتن از مشتریان و سایر منابع است.

در اینجا یک سرگرمی سرگرم کننده است که توضیح می دهد وظایف در حال انجام است که مدیر اجتماعی مشغول نگه داشتن!

10 Essential Skills a Social Media Manager Needs To Have on Their Resume 2 - ۹ مهارت اساسی که یک مدیر شبکه‌های اجتماعی به آن نیاز دارد!

 

مهارت‌های ضروری یک مدیر شبکه‌های اجتماعی

این می تواند به معنای همیشه بودن و نگه داشتن زبانه ها در جامعه شما باشد. این شامل خلاقیت مانند یک هنرمند است، بلکه یادگیری دانشمند داده است. در عصر دیجیتال، جغدها ممکن است در واقع زمین را به ارث برده باشند.

بنابراین در اینجا مهارت های یک مدیر شبکه‌های اجتماعی نیاز به موفقیت و اکسل دارد.

 

1. برنامه ریزی استراتژی

شما باید تصویر بزرگ را درک کنید. چگونه جستجو، محتوا و شبکه‌های اجتماعی همه با هم کار می کنند. شما باید اهداف را مشخص کنید، مخاطبان مورد نظر خود را تعریف کنید و بدانید چه سیستم عامل ها به شما در تلاش برای مقابله با شما کمک می کنند. همانطور که بازاریابی شبکه‌های اجتماعی پیچیده است، شما باید ابزار مناسب برای انجام “اجتماعی در مقیاس” و خودکار.

 

2. تاکتیک 

تاکتیک برای موفقیت مدیران شبکه‌های اجتماعی روز به روز بسیار مهم است. این به این معنی است که شما باید به جزئیات توجه کنید و یا برای درک آنچه نیاز دارید که استخدام کنید تا بتوانید دقیق اجرای دقیق از تاکتیک های مورد نیاز را روزانه انجام دهید.

 

3. مدیریت جامعه

شبکه‌های اجتماعی درباره ایجاد، مشاهده و پاسخگویی به مکالمات درون جامعه برند شما است. نظارت بر توییت ها، پاسخ به پست های فیسبوک و مشارکت با طرفداران نام تجاری. حتی بدان معنی است که چگونه به ترول ها و بازخورد منفی پاسخ دهیم. این بخشی از روابط عمومی و بخشی مشترک است.

 

4. درک اینکه چگونه محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار می کند

شبکه‌های اجتماعی محتوای محتوا را از برند و جامعه خود به ارمغان می آورد. مدیر شبکه‌های اجتماعی باید بداند چه محتوایی چه کار می کند و چه در شبکه های اجتماعی نمی کند. همچنین به فهمیدن اینکه فرمت های مختلف رسانه ای مانند متن (مقالات)، ویدئو، تصاویر و پادکست ها با طرز تفکر خاص شما تفاوتی دارند.

شما باید بدانید که چگونه می توانید محتوای محتوا و حتی ممکن است ویروس را در سراسر توییتر، فیس بوک، Instagram، Pinterest و دیگر شبکه های اجتماعی ببینید.

 

5. بهینه سازی محتوا و تکنولوژی

شبکه‌های اجتماعی یک اکوسیستم جستجو، موبایل و محتوا است. اطمینان حاصل کنید که شما می دانید چگونه یک مشتری را از طریق کشف، تعامل، پیگیری و در نهایت فروش به یک مشتری هدایت کنید.

  • درک ضرورت برای بهینه سازی محتوا برای جستجوگرها، به طوری که موتورهای جستجو برای کلمات و عبارات شما در گوگل بسیار بالا خواهد بود
  • تبدیل به ترافیک هنگامی که آن‌ها به صفحه های فرود خود ضربه زد تا مشتریان برای webinars ثبت نام، دانلود کتاب الکترونیکی و به اشتراک گذاری مطالب خود را در فیس بوک

 

6. اندیشه خلاق

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی فقط راه های سخت سرد نیست. این بدین معنی است که درک فرآیند خلاقانه ای که محتوایی خلاقانه را در ارتباط با مشتری خود قرار می دهد و دل‌های آن‌ها را نه فقط ذهن آن‌ها را در بر می گیرد.

اهمیت محتوای بصری خلاق را نادیده نگیرید و مایل باشید که آزمایش کنید. هنرمندان همیشه محدودیت های خود را تحت فشار قرار می دهند.

 

7. مهارت های نوشتن

تصاویر در شبکه‌های بصری ضروری است و تصاویر گربه ها و نوزادان ناز و تصاویر خنده دار مهم هستند. اما نوشتن عالی و نحوه کار آنلاین نیز حیاتی است. آن شامل:

  • هنر و علم نوشتن عنوان
  • نوشتن مطالب جالب
  • ساختن متن خود را برای خواندن آسان آنلاین. مردم اسکن و skimming خواهند داشت، به این معنی که زیرنویس، نقاط گلوله و شماره گذاری بخشی از مهارت است

 

۸. مهارت های تحلیلی

وقتی شبکه‌های اجتماعی شروع به کار کردند، هیچ ابزار برای اندازه گیری تاثیرات کمپین های خود و طرح های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی وجود نداشت. هیچ ابزار تجزیه و تحلیل در فیس بوک یا توییتر وجود ندارد.

شما متوجه شدید که با نظارت بر جریان ها، پست ها و صفحات نظارت می کنید. هنر بیشتر از علم است

در حال حاضر شما می توانید اندازه گیری آنچه که کار می کند و چه چیزی در زمان واقعی نیست. امروز شما حتی می توانید احساسات را اندازه گیری کنید.

در سال 2015، تبدیل شدن به “علم بیشتر از هنر”

 

۹. مهارت های رهبری و ارتباطات

با توجه به مديريت آگاه، گروه انگيزه و مشتريان را تحسين و مشغول به کار مي کند آگاه ساختن هنر ارتباطات است. این شامل مهارت های ارائه شده به صورت شفاهی و نوشته شده است.

مدیر شبکه‌های اجتماعی نیاز به مدیریت دارد! این بدان معنی است که آن‌ها باید یک رهبر باشند.

مهارت های رهبری شما چگونه است؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *