3 نکته که باید در مورد استخدام مدیر شبکه‌های اجتماعی بدانید

social media - 3 نکته که باید در مورد استخدام مدیر شبکه‌های اجتماعی بدانید

بازاریابی و شبکه‌های اجتماعی اکنون دست در دست یکدیگر دارند.

“شبکه‌های اجتماعی از زمانی که ما کسب و کار خود را ساختیم ارزشمند هستند، و هنگامی که به درستی استفاده شود، می‌تواند کمک بزرگی برای شرکت‌هایی باشد که بودجه بازاریابی بالایی ندارند”.

این‌ها را لورا مینیوت و سارا واکر سانتانا، بنیانگذاران آژانس دیجیتال DigitalFlash، می‌گویند.

“اکنون می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی برای پیگیری و یادگیری در مورد مشتریان و شرکای بالقوه استفاده کنید و همچنین اطلاعات زیادی در مورد صنعت خود کسب کنید. همچنین شبکه‌های اجتماعی می‌توانند کارآفرینان را قادر سازند که داستان شرکت خود را به روش دلخواه خود بگویند.”

هنگامی که شبکه‌های اجتماعی خود را ایجاد کردید، مهم است که شخص مناسب را برای مسئولیت کنترل و مدیریت شبکه‌های اجتماعی برند خود قرار دهید. ما به هیچ عنوان استفاده از کاراموز در این زمینه را توصیه نمی کنیم. در عوض، فردی را انتخاب کنید که مشخصات کسب و کار شما را می داند و و می تواند میان شما و مشتریان شما ارتباط برقرار کند. به این کار تعهد داشته باشد و سختی‌های این کار را بشناسد. این کار یک کار 24 ساعته است.

اگر می‌خواهید یک مدیر شبکه‌های اجتماعی را استخدام کنید، در اینجا چند چیز وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید:

 

1. چقدر هزینه خواهد داشت؟


قیمت گذاری مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌تواند متفاوت باشد. حداقل هزینه بستگی به تعداد شبکه‌هایی دارد که مدیریت می‌کنید و تعداد پست‌هایی که یک مشتری انتظار دارد. مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌تواند هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ هزار تومان تا حتی 20 میلیون تومان به همراه داشته باشد.

2. گسترش شبکه‌های اجتماعی زمان می برد!


به عنوان یک مشتری، انتظار نداشته باشید نتایج را به سرعت ببینید. اولین گام راه اندازی شبکه‌های اجتماعی است، اما باید متوجه باشید که برای ایجاد یک جامعه مجازی کارا در شبکه‌های اجتماعی زمان می برد. آمادگی داشته باشید که حداقل چهار تا شش ماه صبر کنید تا نتیجه ای را در شبکه‌های  اجتماعی خود به دست آورید. مخاطبان شما باید با برند شما را بشناسند، پس آماده باشید که به آن‌ها محتوای کافی، نکات و اخباری را که منتظرش هستند، ارائه دهید. تمام اطلاعاتی که برای مشتریان شما جذاب است.
astate hero program social media management certificate - 3 نکته که باید در مورد استخدام مدیر شبکه‌های اجتماعی بدانید

3. از مدیر شبکه‌های اجتماعی خود سوال کنید!

بسیاری افراد ممکن است نپذیرند، اما بسیاری وقت‌ها در مورد نحوه کار شبکه‌های اجتماعی سوالات بسیاری بی‌جواب باقی می‌مانند. از مدیر شبکه‌های اجتماعی  خود بپرسید که چگونه و چند ساعت در روز  برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی مورد نیاز است. اگر مدیر بتواند یک برنامه ریزی کاری ارائه دهد، ممکن است به شما کمک کند تا ببینید که پولتان چگونه خرج می‌شود. در پایان هرماه- یا هر دوره کاری- می توانید گزارش تحلیلی را برای سنجش پیشرفت خود درخواست کنید.

مدیر شبکه‌های اجتماعی شما باید هنگام ارسال پیام برند شما آشنایی کامل داشته باشد. بنابراین انتخاب مدیر شبکه‌های اجتماعی مناسب مهم است. وقتی از یک گروه از مدیران شبکه‌های اجتماعی پرسیدم چه نکته نظراتی باید هنگام استخدام فرد برای این کار در نظر بگیرند، گفتند تا مطمئن شوید کاندیدا درک خوبی از نحوه تجزیه و تحلیل داده ها و استفاده از آخرین ابزار و خدمات وب دارد و همچنین ارائه نمونه کار آن‌ها الزامی‌ست. 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *