8 ترفند محتوایی اینستاگرام که توسط برندهای برتر استفاده می شود!

pablo 29 - 8 ترفند محتوایی اینستاگرام که توسط برندهای برتر استفاده می شود!

 

هر روز بیش از 95 میلیون عکس با 1 میلیارد کاربر نمایش مشخصات عمومی فعال به اشتراک گذاشته می شوند. محبوبیت پرطرفدار این سیستم، تغییری را از محتوای سرمقاله به تصاویر نشان می دهد. با پیشرفت تکنولوژی و توجه زیاد، کاربران بیشتر در زمان کمتری می خواهند محتوای بیشتری داشته باشند. سوال این است، بهترین شیوه نمایش مشخصات عمومی برای بهبود استراتژی تصویر و تعامل چیست؟

برای پیدا کردن جواب، ما بهترین برندهای مطرح در اینستاگرام را برای کشف 8 تا از بهترین روش ها برای ساختن محتوای اینستاگرام را بررسی کرده ایم.

 

1. به اشتراک گذاشتن یک تجربه

 

کاربران روزانه میلیون‌ها ساعت در بین عکس های اینستاگرام بالا و پایین می‌کنند.

آن‌ها به دنبال تصاویری از محصولات نیستند. آن‌ها در جستجوی تجربیات تجسم بصری هستند که آن‌ها را به وجد بیاورد.

کمپانی مولر، یک نام تجاری بین المللی عینک آفتابی، اهمیت ارتباط مؤثر با مشتریان بالقوه را با استفاده از محتوای بصری جذاب نشان می دهد. این باعث افزایش 13٪ افزایش نرخ تبدیل شد، فقط با ادغام این تجربه مشترک به فروشگاه الکترونیک خود.

یکی دیگر از مارک های ما برای بهترین روش های اینستاگرام، GoPro بود.

یک نگاهی به اینستاگرام GoPro روشن می کند که چرا بیش از 13 میلیون فالوور دارند.

خوراک آن ها مجموعه‌ای زیبا از تصاویر هیجان انگیز است. GoPro اجازه می‌دهد فالوورهایش تجربه های خود از پیاده روی در سوئیس، و سواری بر بزرگترین موج هاوایی، و عکس‌های شگفت انگیز خود را نمایش بدهند.

screen shot 2018 07  H69fB - 8 ترفند محتوایی اینستاگرام که توسط برندهای برتر استفاده می شود!

 

استراتژی تولید محتوای GoPro یک مثال کامل از اولویت بندی تجربه در مورد محصول است.

به جای ارسال تصاویر از دوربین‌های خود، آن‌ها ماجراهایی که دوربین‌ها توسط مشتریانشان ضبط کرده‌اند را به اشتراک می گذارد.

Airbnb نام تجاری دیگری است که ارزش اشتراک گذاری تجارب را درک می کند. Airbnb علاوه بر تصاویری با کیفیتی از اقامتگاه‌های نفس گیر، محتویات فعالیت‌هایی را که در هنگام استفاده از Airbnb وارد می‌کنند، به اشتراک می‌گذارد.

screen shot 2018 07  JHOao - 8 ترفند محتوایی اینستاگرام که توسط برندهای برتر استفاده می شود!

کدامیک بیشتر احتمال دارد که چشم شما را بگیرد: یک عکس سفت و سخت در داخل یک خانه یا یک عکس فوری هوایی که هنگام بلند شدن از یک شهر گرفته می شود؟

 

2 – مخاطب خود را بشناسید

 

مهم نیست چقدر تلاش می‌کنید، نمی‌توانید رضایت همه را به دست آورید.

به جای تلاش برای قانع کردن تمام جهان، تمرکز خود را بر روی یک مخاطب اصلی و خاص  خود بگذارید که واقعا به خدمات شما علاقه مند است. به این ترتیب، می توانید نحوه ی دسترسی به این گروه خاص را در اینستاگرام بیاموزید – که بسیار قابل دستیابی‌تر از پرتاب محتویات به توده‌هاست و انتظار می رود آن را به دست بیاورد.

درک مخاطبین خود، عنصر ضروری برای هر کمپین تبلیغاتی است. هنگامی که شما می‌دانید دنبال چه نوع فالووری هستید، دادن خوراک به آن‌ها ساده است.

به عنوان مثال اگر مخاطبانتان را خوب بشناسید، می توانید اینفوینسر هایی را انتخاب کنید که می دانید آن‌ها دوست دارند و برای فروش محصولاتتان می توانند کمک کنند.

کمپانی ساعت Police LifeStyle این کار را به خوبی انجام می هد. آنها اینفلوینسرهایی را پیدا می کنند تا محصولاتشان را برایشان معرفی کنند.

screen shot 2018 07  Vpl6m - 8 ترفند محتوایی اینستاگرام که توسط برندهای برتر استفاده می شود!

 

پس از کشف مخاطبان خود، برند خود را مناسب آن ها بسازید.

3 – پیدا کردن محتوای خلاق

هر شهر پر است از جوانان خلاق و با استعدادی که منتظر فرصتند تا بدرخشند.

یک هنرمند یا عکاس را در یک رویداد محلی پیدا کنید و فرصتی برای ایجاد محتوای دلخواه برای کمپین بعدی برند خود ایجاد کنید.

استقرار استعدادهای محلی یک راه عالی برای کشف محتوای تازه خلاق است در حالی که به جامعه خود را می دهد.

یکی دیگر از روش های جذاب برای تولید محتوای تازه، ایجاد رقابت‌های اینستاگرامی‌ست.
یا یک تصویر را به اشتراک بگذارید و از فالوورها بخواهید که دوستان را تگ کنند. این علامت تجاری شما را در معرض مخاطب گسترده تر قرار می‌دهد.

CLUSE 2 jpg e1502433546451 - 8 ترفند محتوایی اینستاگرام که توسط برندهای برتر استفاده می شود!

 

4 – بازی با احساسات

محتوای سطح بالا کاربران را به شیوه های مختلفی متصل می‌کند. این کمک می‌کند تا تصاویر فوق العاده زیبایی‌شناختی ارسال کنید، اما تصاویر با محتوای عاطفی نیز می توانند موفقیت آمیز باشند.

شرکت کفش Toms همواره روی “کارهای خیریه تمرکز کرده است. برای هر کفش که Toms به فروش می‌رساند، آن‌ها یک جفت برای یک کودک در یک کشور در حال توسعه اهدا می کنند.

تامس اینستاگرام عظیم خود را با به اشتراک گذاری چهره های خندان بچه هایی که از خدمات خیریه آن‌ها استفاده می‌کنند ساخته است.

هنگامی که تصاویری را به اشتراک می گذارید که احساسات پیروان خود را جذاب می کنند، نشان می دهید که شما بیش از یک کسب و کار هستید.

toms instagram feed - 8 ترفند محتوایی اینستاگرام که توسط برندهای برتر استفاده می شود!

وقتی مردم می بینند که واقعا چه کسانی از خریدشان سود می برند، احتمال بیشتری دارند که از تلاش‌های نام تجاری الهام گرفته و به جامعه بپیوندند!

 

۵- استفاده از محتوای بیرونی

به طور مداوم ایجاد محتوای با کیفیت بسیار دشوار است.

پس هنگامی که گامی به جلو برداشتید، می توانید از محتوای بیرونی مشتریان خود استفاده کنید.

lenovo ihackedlife instagram - 8 ترفند محتوایی اینستاگرام که توسط برندهای برتر استفاده می شود!

کمپانی بزرگ لنوو از این دست کمپانی هاست که مخاطبین خود را تشویق به تگ کردن عکس ها و تصاویرشان از محصولات شرکت می کند و سپس از همان تصاویر برای پر کردن محتوای صفحه خود استفاده می کند.

هنگامی که شما یک هشتتگ هوشمندانه‌ای پیدا کردیدمی توانید از آن برای الهام بخشی به مخاطبین دیگرتان نیز استفاده کنید.

 

6 – یک داستان بگویید

داستان گویی بهترین راه برای به دست آوردن یک نقطه در یک راه به یاد ماندنی است.

قبل از اینکه شروع به گسترش مخاطبین خود کنید، مطمئن شوید که پیوندهای فعلی خود را درگیر کرده اید. به جای تزریق تصاویر محصول بر روی آن ها، محتویات خود را در یک روایت بزرگتر محکم کنید.

یکی از مهمترین حساب های، انسان ها از نیویورک (Humans of New York) بوده است. آنها در طول چند سال گذشته منفجر شده اند و هنوز هم مطالب محرمانه ای را که میلیون ها نفر از آن ها به آن ارتباط دارند، ارسال می کنند – آنها در مورد بهترین شیوه های Instagram می دانند.

تصاویر آن‌ها همیشه فوق العاده نیستند اما روایتگر زندگی انسان‌های روزمره هستند که برای قابل درک است.

screen shot 2018 07  MJKOz - 8 ترفند محتوایی اینستاگرام که توسط برندهای برتر استفاده می شود!

یک داستان را در اطراف محتوای بصری خود ایجاد کنید و نام تجاری خود را از دیگر حساب‌های اینستاگرام جدا کنید.

کمپانی لگو هم با نشان دادن والدین و روابط آن ها با فرزندان خود این کار را می کند. با ارائه داستان های واقعی، LEGO به مشتریان خود اجازه می دهد تصور کنند که چگونه محصول آن ها می تواند به رشد روابط خانواده ها با فرزندانشان کمک کند- چه روش محکم و قدرتمندی!

screen shot 2018 07  8StdK - 8 ترفند محتوایی اینستاگرام که توسط برندهای برتر استفاده می شود!

7 – حفظ یکپارچگی

مخاطبان به دنبال محتوای مرتبط فرهنگی هستند که می توانند با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند. همیشه هنگام راه اندازی یک کمپین، راهی برای حلقه در یک موضوع ترسیم جستجو کنید. محتوا بیشتر مرتبط است، بیشتر سهام آن دریافت خواهد شد – و سهام منجر به پیروان. این برای نمایش مطالب بهترین شیوه های ذکر شده قبل از آن اعمال می شود.
در اینجا 3 راه مطمئن برای ماندن وجود دارد:
1. تمرکز بر محتوای فصلی

ترکیب رنگ های شاخ و برگ در پاییز، تابستان تابستان را به تصویر می کشد، گل را در بهار نشان می دهد.
2. یک تقویم رویداد ایجاد کنید
screen shot 2018 07  5umhK - 8 ترفند محتوایی اینستاگرام که توسط برندهای برتر استفاده می شود!
با تعطیلات سالانه (عید نوروز و . . .) شروع کنید و سپس رویدادهای ویژه ای مانند انتشار محصولات، انتخابات سیاسی و رویدادهای ورزشی ( جام جهانی فیفا، المپیک) را اضافه کنید. یا حتی فراتر از تقویم اصلی در حوادث سرگرم کننده و یا رویدادهای محلی در سراسر جهان اتفاق می افتد تا محتوای شما کمی زندگی (روز ملی پیتزا) را ارائه دهد.
3.همیشه با اتفاقات به روز باشید!

GoogleTrends را امتحان و بررسی کنید

هنگامی که تقویم خود را ایجاد کرده اید، حتما برنامه ریزی کنید. هر چه سریعتر بر روی یک روند سرمایه گذاری کنید؛ مشارکت بیشتر شما خواهید دید.

fantastic colours winter picture - 8 ترفند محتوایی اینستاگرام که توسط برندهای برتر استفاده می شود!

8 – یک چالش یا بازی به راه بیاندازید

مخاطبان شما به چالش کشیدن و جلب توجه را دوست دارند و این باعث مشارکت می شود. چالش نیازی نیست فوق العاده باشد، اما نیاز به تمرکز (و حفظ) توجه کاربر دارد. سعی کنید یک عکس هیجان انگیز بازتابنده از نام تجاری خود را ارسال کنید و سپس فالوورهای خود را به یک “رقابت های عنوان” دعوت کنید.
همیشه یک پایان برای رقابت خود بگذارید و سپس وعده به اشتراک گذاشتن برندگان را از پیش بدهید. فرصتی که برای سهیم شدن آن ها شناخته می شود، یک انگیزه شگفت آور موثر است که اغلب از دست رفته است.
همانطور که اندازه مسابقات را اندازه می گیرید، مطمئن شوید که جایزه ارزش واقعی دارد. به عنوان مثال، یک شرکت مسافرتی ممکن است خدمات خود را به کاربر برنده بدون هزینه ارائه دهد یا یک راه اندازی لباس ممکن است یک خرید پستی در سراسر سایت ارائه دهد.
شرکت Staples کارت هدیه خود را به عنوان جایزه می دهد. این روشی مطمین است که نسبت به بازگشت مشتریان پیش خودتان اطمینان حاصل کنید.
screen shot 2018 07  VzgdK - 8 ترفند محتوایی اینستاگرام که توسط برندهای برتر استفاده می شود!
به دست آوردن مخاطبان یک شبه اتفاق نمی افتد با این حال، اگر شما به طور مداوم با استفاده از مطالب اینستاگرام شیوه های بالا ارسال کنید، متوجه خواهید شد که افزایش قابل توجهی در پیروان شما وجود دارد. به عنوان نام تجاری خود را همچنان به دست آوردن کشش، شما متوجه افزایش فروش و آگاهی از نام تجاری.
هیچ دو شرکت تجاری مشابه نیستند (و نباید آن ها را بخواهید!) که همه با مزایا و چالش های منحصر به فرد می آیند. همانطور که این تاکتیک های مختلف را امتحان می کنید، متوجه خواهید شد که بعضی از کارها بهتر از دیگران است. و گاهی اوقات فقط پیدا کردن چه چیزی برای شما کار می کند!
همانطور که با هر استراتژی بازاریابی، تمرکز و منابع خود را به آنچه که کار می کند اختصاص دهید و آنچه را که نیست، بردارید.
هرچه بیشتر بهینه سازی کنید، بیشتر موفق شوید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *